02 October 2018

Promosi Terkin Shaklee : Promosi Oktober

Assalamualaikum

Hye semua.. Kita sudah pun berada di bulan Oktober. Sekejap je kan masa berlalu pergi. 

Okey sempena bulan baru nie, mesti laa Shaklee ada buat promosi. Dan bulan Oktober nie menjadi bulan tragedi. Tragedi Oktober .. =) ewahhh ..

Bulan Oktober nie, Shaklee ada buat come back satu produk nie. Mesti ramai yang merindui. Stop pengeluaran pada tahun 2014. Empat tahun tiada dalam pasaran. Ramai tercari-cari.. 

Promosi Shaklee Bulan Oktober


#1 . Vitamin C - Sustained Release Vita-C Plus

Vitamin C adalah vitamin penting yang larut air dan mempunyai pelbagai fungsi kepada tubuh, dengan fungsi utama sebagai antioksida yang baik. Ia juga memainkan peranan yang penting untuk menggalakkan kesihatan gigi, gusi, tulang dan secara umumnya, semua yang membentuk tubuh anda.*

Tubuh anda mampu melakukan pelbagai perkara, tetapi ia tidak dapat menghasilkan atau menyimpan vitamin C. Oleh itu, anda perlu sentiasa mengambil vitamin C untuk tubuh anda melalui pemakanan harian dan suplemen.

Keistimewaan Shaklee

Sustained Release Vita-C PlusTM adalah produk semula jadi yang diperolehi daripada ekstrak jagung yang sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif.

Ia mempunyai sistem pelepasan berperingkat yang melepaskan 500mg vitamin C dalam masa lima jam untuk meningkatkan penggunaan vitamin C dan mengurang pembaziran. Ini bersamaan dengan pengambilan satu setengah biji oren setiap jam selama lima jam.


Diperkayakan dengan 120mg bioflavonoid sitrus yang bertindak secara sinergi dengan vitamin C, untuk meningkatkan lagi keberkesananya.

Promo Vitamin C adalah Belian 3 Botol akan dapat less 5% . 
Harga Sebotol RM 97.50 : 3 Botol RM 292.50
3 botol less 5% RM 277.88

ADD Postage RM 10 Seluruh Malaysia & Sabah Sarawak

Belian Secara Online Kad Kredit / Kad Debit : BELI 3 BOTOL VITAMIN C


#2 . Zinc Plus SHaklee


Zink adalah mineral surih yang dijumpai hampir di dalam setiap sel badan dan komponen di dalam lebih daripada 200 enzim. Sebagai sebahagian daripada tindak balas enzim, zink terlibat dalam pelbagai aktiviti biokimia termasuk pencernaan protein, metabolisme asid amino, penghasilan tenaga, metabolisme tulang, penggunaan vitamin A, penghasilan hormon.

Zink sangat penting dalam mengekalkan fungsi badan yang betul, menyokong pertumbuhan sel untuk rambut, kuku, kulit yang sihat mempromosikan kesihatan tubuh.

Zink gluconate adalah salah satu bentuk zink chelated terbaik. Ia lebih mudah diserap oleh badan.

Keistimewaan Shaklee

• Satu tablet membekalkan 100% nilai harian yang diperlukan untuk zink.

• Dirumuskan dengan zinc gluconate dengan kadar penyerapan yang tinggi.

Zinc Plus Shaklee : 120 biji : RM 56.25

ADD Postage RM 10 Seluruh Malaysia & Sabah Sarawak

Belian Secara Online Kad Kredit / Kad Debit : BELI ZINC PLUS SHAKLEE


Okey. itu sahaja yang Kecik nak war-war kan kepada semua. Jadi kalau ingin terus buat belian secara online iaitu bayaran melalui kad kredit atau kad debit, boleh terus klick pada tulisan berwarna biru tuu ye..

Pastikan butiran Nama, Alamat Penghantaran, No Tel  di isi dengan betul supaya tiada masalah ketika penghantaran.

Kalau ada sebarang masalah boleh terus whatsapp, Kecik akan uruskan belian anda . =) 



❤ Sharing With Love ❤

Kecik


ID 1116479


WhatsApp : 01127794946

No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...