07 July 2018

Mencari Produk Sumber Organik Menjadi Trend Ibu Masa Kini

Assalamualaikum

Ibu zaman sekarang ramai yang memilih untuk mencari produk yang selamat untuk bayi mereka.

Dengan keadaan sekarang ini, virus bermacam jenis penyakit dan mudah merebak amatlah merunsingkan fikiran ibubapa sekalian.

Sebagai salah satu usaha untuk mencegah adalah dengan memilih produk berasakan bahan semulajadi sebagai bahan utama sesuatu produk tersebut.

Sebab itu, shaklee telah menghasilkan produk yang berasaskan bahan semulajadi yang sangat sesuai dan selamat untuk bayi. Seawal bayi baru lahir sudah boleh menggunakan produk ini. Bukan sahaja ibu bayi, malah golongan dewasa juga boleh menggunakannya.


Shaklee Baby Products


Kalau baby yang ada eczema atau kulit sensitif boleh tak guna set nih?

Jawapannya YES OF COURSE, highly recommended!

Shaklee Baby Products telah pun diuji oleh pakar kanak-kanak (Pediatrician Tested) dan BEBAS PARABEN ☘️



Satu set ini boleh digunakan 3-4 bulan lamanya, bergantung kepada kekerapan penggunaannya. Pakai sikit sahaja dah memadai sebab concentration dia agak tinggi.



SHAKLEE BABY SET 


Ada 3 product dalam 1 set baby Shaklee iaitu :

❤️ GENTLE WASH (head to toe)
❤️ SOOTHING LOTION
❤️ MASSAGE OIL 


1. Shaklee Baby Gentle Wash


  • Shaklee Baby Gentle Wash diformulasi khas untuk membersihkan kulit bayi kita dengan lembut dan efektif. Telah diuji sesuai untuk kulit sensitif.
  • Kaya dengan aloe organik, ekstrak oat, dan minyak zaitun untuk membersihkan kulit dengan lembut. Lavender organik menenangkan kulit. Chamomile organik memberikan rasa tenang dan relaks. Mudah dibilas dan mempunyai PH seimbang.


2. Shaklee Baby Massage Oil


  • Shaklee Baby Massage Oil, minyak yang sempurna untuk kita lakukan urutan manja dengan bayi. Penting tau buat urutan bayi ni, kerana ia antara cara terbaik untuk bina ikatan dengan bayi. Ada kajian mengatakan bahawa urutan boleh bantu tenangkan bayi, bantu pencernaan serta memperbaiki paten tidur bayi kita
  • Keistimewaan minyak urut Shaklee Baby ini semestinya kerana bahannya yang 99% organik dan semulajadi. Adunan istimewa minyak organik dan ekstrak essential oil untuk melembapkan kulit dengan lembut. Ada Lavender dan Chamomile untuk menenangkan.


3. Shaklee Baby Soothing Lotion


  • Shaklee Baby Soothing Lotion memastikan kulit bayi kekal lembut dan lembap. Telah diuji sesuai untuk kulit sensitif. Ini bukan untuk bayi sahaja, malah kanak-kanak dan orang dewasa yang punyai kulit sensitif pun boleh pakai.
  • Aloe dan minyak organik seperti Shea Butter, Sunflower Seed dan Kelapa bantu melembapkan kulit dan memberikan nutrien pada kulit. Essential oils organik seperti Lavender, Chamomile, Rosemary dan Vanilla Fruit bantu rasa menenangkan. Yang bestnya losyen ini tidak melekit.
Kalau ibu-ibu nak cuba beralih kepada yang semulajadi, boleh bertukar kepada Shaklee baby ni ye.





Sharing With Love

Kecik

ID 1116479

WhatsApp : 01127794946

No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...