10 December 2019

Pencarian Agen Shaklee Sah di Serata Malaysia

Produk shaklee tidak dibenarkan dijual di mana-mana platform lain seperti kedai, farmasi, booth, jual kat shoppee dan lazada, dan mana mana tempat lain yang tak diiktiraf.

Syarikat Shaklee Malaysia hanya membenarkan dan menjamin ketulenan dan keselamatan produk yang mana jika dibeli dari pengedar yang sah atau dari mana-mana cawangan shaklee yang sah sahaja.



Andai korang tak beli produk shaklee daripada agen shaklee yang sah, korang tak boleh klim apa-apa dari pihak shaklee andai ada sebarang masalah di kemudian hari.

Bermaksud kesan buruk dari pengambilan produk shaklee, dapat produk yang dah rosak atau produk tamat tempoh. 

Jadi bagi mengelakkan kejadian itu berlaku, korang kena cari agen shaklee yang sah.

Kebaikannya, kita sama-sama dapat tolong mereka yang buat bisnes online ini untuk tambah pendapatan. 

Tapi kalau korang nak jadi sebahagian dari agen shaklee, saya amat-amat alukan. Saya mencari sesiapa yang nak tambah pendapatan bersama-sama saya. 
Golongan suri rumah, pelajar, bekerja tapi suka berbisnes yang nak tambah pendapatan, boleh hubungi saya . 011-277 94946 

Jangan risau ye. Tak ada ilmu jualan online. Kami dalam group akan ajar satu persatu. Zero to Hero . Anda buat, anda berjaya . 





No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...