10 October 2018

Tubuh Kita Perlu Sentiasa Mengambil Vitamin C Untuk Tubuh Melalui Pemakanan Harian & Suplemen

Assalamualaikum.

Okey hari nie Kecik nak share beberapa testimoni pengguna vitamin c. Penggunaan secara konsisten akan dapat hasil yang terbaik. InsyaAllah.

Sebelum itu, Kecik share kebaikan yang kita akan dapat bila kita amalkan makan vitamin c terutama vitamin c shaklee


Kebaikan Vitamin C Shaklee


Vitamin C adalah vitamin penting yang larut air dan mempunyai pelbagai fungsi kepada tubuh, dengan fungsi utama sebagai antioksida yang baik. Ia juga memainkan peranan yang penting untuk menggalakkan kesihatan gigi, gusi, tulang dan secara umumnya, semua yang membentuk tubuh anda.

Tubuh anda mampu melakukan pelbagai perkara, tetapi ia tidak dapat menghasilkan atau menyimpan vitamin C. Oleh itu, anda perlu sentiasa mengambil vitamin C untuk tubuh anda melalui pemakanan harian dan suplemen.

Keistimewaan Vitamin C Shaklee

Sustained Release Vita-C PlusTM adalah produk semula jadi yang diperolehi daripada ekstrak jagung yang sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif.

Ia mempunyai sistem pelepasan berperingkat yang melepaskan 500mg vitamin C dalam masa lima jam untuk meningkatkan penggunaan vitamin C dan mengurang pembaziran. Ini bersamaan dengan pengambilan satu setengah biji oren setiap jam selama lima jam.


Diperkayakan dengan 120mg bioflavonoid sitrus yang bertindak secara sinergi dengan vitamin C, untuk meningkatkan lagi keberkesananya.

维生素C是人体必需的水溶性维生素。它具有广泛的健康益处,其中的抗氧化效益为主要功能。此外,它也可帮助促进牙齿、牙龈骨骼及整体健康。*


人体具有很多功能,但却不能制造或储存维生素C。因此,我们必须从日常饮食或营养补充品中摄取维 生素C。

嘉康利与众不同之处

Sustained Release Vita-C PlusTM是一种萃取自玉蜀黍提取物的全天然补充品,适合胃敏感者服用。

它具有独特的持续释放技术,帮助释放500毫克的维生素C长达5小时以增加体内的吸收及可用率。这相等于在5个小时内,每小时吃一颗半的柳橙。


所添加的120毫克的柑橘生物类黄酮能与维生素C达到相補相成的效果,从而提升维生素C的功能。

Testimoni Vitamin C Shaklee


Alkisah masalah kulit yg beliau alami: kulit jenis berminyak dan sering ditumbuhi jerawat dan kadang2 jerawat bernanah juga. Masalah makin teruk lepas beliau menggunakan make up pelbagai jenis sbb memenuhi satu tugasan yg diberikan pensyarah.

Selepas daripada tu, beliau mencuba bermacam2 produk utk menghilangkan jerawat di muka. Sehinggalah kakaknya menyarankan beliau menggunakan vit c Shaklee.

Amazingly! Selepas 3 mingggu konsisten, dgn mengambil 2bj pagi dan 2 bj malam, kulit wajah beliau dah mengalami perubahan ketara. Kawan2 dan pensyarah juga menegur perubahan yg beliau alami..

Beliau sendiri ingin kongsikan testimoni ini dengan semua..


Custemer saya pun ramai cakap sejak makan vitamin c, resdung hilang, selsema pun tak ada. Ramai jatuh hati dengan vitamin c shaklee walaupun hanya 500mg tapi berkualiti.




Dah amik vitamib c shaklee. kulit muka makin cerah. Jadi cerah sebab jeragat berkurangan. Agaknya jeragat sebab kulit kering. Muka nampak kusam.

Tapi sekarang Alhamdulillah dah bersih. Lingkaran panda keliling mata pun berkurang.

No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...