12 September 2018

Tidak pernah terlewat jika anda nak mulakan bisnes tak kiralah berapa usia sekarang. Just do it!

Assalamualaikum

Cara untuk mencari side-income adalah dengan BERNIAGA . Betul tak.? Berniaga online adalah cara yang sangat sesuai.

Tapi tak mudah kan? Perlu ada pengorbanan dari segi masa. Kena pandai bahagikan masa. Masa bekerja, masa urus anak-anak, urus rumah tangga. Dan yang paling penting adalah SUAMI . Sokongan suami sangat-sangat diperlukan..

Jangan risau kalau tak pandai nak berniaga online nie.. Kecik dulu pon tak pandai dan tak yakin. Tapi tetap juga teruskan niat nak berniaga nie.. 

Kalau diikutkan dengan langsung tidak tahu apa-apa, mana mungkin boleh jayakan sesuatu bisnes kan? Tapi tanggapan tu salah sebenarnya. Kita boleh buat jika kita nak belajar.


Bermakna kalau ada rasa nak belajar dan majukan diri bila dah menceburkan diri dalam bisnes, tiada benda mustahil.

Kalau nak mulakan bisnes, carilah bisnes yang kukuh. Bukan ikutan je tau. Tengok latar belakang syarikat jika korang nak menjual produk orang lain. Syarikat yang stabil insyaAllah boleh kita berpegang padanya.

Kejayaan tu tak tunggu kita, bermakna kita kena cari dan kejar. Jika ada keinginan nak mulakan bisnes online, tak tahu nak buat bisnes apa, marilah roger Kecik.

Kecik nak buka peluang bisnes online pada mereka yang berminat nak ubah kehidupan.





Sharing With Love

🍃Your Shaklee Health Consultant & Business Leader🍃

Kecik

ID 1116479

WhatsApp : 01127794946

No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...