14 September 2018

Chewable-C Plus . Kecil & Ringan .

Assalamualaikum

Vitamin c baru dari Shaklee nie jenis kunyah. Yang biasa tu, kena telan. Tapi yang ni kunyah (chewable) jadi anda ada pilihan vitamin c nie, chewable nie untuk mereka yang suka nak kunyah-kunyah berbanding telan.

Ada juga orang yang memang tak suka telan atau hadapi masalah nak telan tablet, boleh ambil peluang ni. Kunyah je terus dapat khasiat. Boleh je letak dalam beg tangan dan bawa ke mana-mana. 

Ringan dan kecil je tak menyusahkan. Dari dok kunyah gula-gula, yang ni kalau kunyah dapat manfaat berganda. Lagi-lagi yang biasa memandu berjalan jauhkan, nak kunyah-kunyah buat hilang mengantuk tuu kan.. 

Nie Kecik kongsi kelebihan bila kita amalkan vitamin c nie.

Kelebihan Vitamin C Chewable 



  • Merangsang kolagen badan

Bila bertambah usia, kolagen dalam badan makin berkurangan. Pipi pun makin kendur, keluar pula kedut. Garis halus mula membiak.

Itu tanda kolagen semakin hilang dari badan. Vitamin C nie merangsang kolagen ni supaya pipi lambat kedut, kolagen mantain, Garis halus malu nak keluar.

Sebab tuu ada yang sanggup cucuk vitamin c di muka, ini laa tujuannya. Jangn main cucuk-cucuk ye,tak selamat dan tiada kelulusan KKM..


  • Mengawal kesan sunburn akibat panahan matahari

Panahan uva dan uvb dari matahari ni bukan isu kecil tau. Sebab ia boleh merosakkan kulit kita. Kalau dah setiap hari kena panahan mentari, memanglah cepat je muka rosak.

Selain dari pakai sunblock sebagai pelindung matahari, korang kena jaga dari dalam juga iaitu dengan amalkan vitamin c chewable ni.


  • Mengurangkan kesan eyebag atau hitam bawah mata

Ramai orang ada masalah ni. Eyebag nie sinonim betul lah dengan wanita terutama yang jenis tak cukup tidur tu. Sibuk dengan anak kecil, dengan keluarga kan. Tapi jangan sampai kita lupa nak jaga diri sendiri. 

Pentingnya jaga diri untuk sentiasa kelihatan menawan di mata suami terutaanya.

Yang ada masalah eyebag, boleh amal vitamin c ni dan rasa perbezaannya.


  • Memutihkan kulit

Vitamin C boleh berikan kesan cerah pada kulit anda. Kalau tak cerah takdelah orang sibuk nak cucuk vitamin c semata nak putih.

Amalkan vitamin c ni je untuk kekalkan dan buatkan kulit korang lebih putih.


  • Mempercepat pemulihan luka

Ini sangat membantu terutama yang baru lepas buat operation. Sebab itulah wanita lepas bersalin memang dicadangkan ambil vitamin c. 

Nak bagi cepat baik luka tu. Kalau luka lambat baik masalah juga kan.

Amalkan pengambilan vitamin c untuk memulihkan luka dengan cepat.


Jadi apa tunggu lagi, meh la reramai amalkan vitamin c nie. 



Murah jek. Sebotol RM 51.25 . 90 biji . Kos postage RM 8.00

Boleh wasap Kecik Untuk belian Chewable-C Plus Shaklee nie >>  NAK BELI CHEWABLE NIE!!



No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...