08 August 2018

Cara Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma

Assalamualaikum



Memang boleh dapatkan keahlian shaklee secara percuma. Tidak perlu bayar yuran keahlian pun.

Biasa nak jadi ahli shaklee, perlu bayar RM65 dan tambahan kos penghantaran RM10 menjadikan jumlah bayaran adalah RM 75.00.

Tetapi jika anda memilih untuk menjadi ahli secara percuma, caranya adalah dengan pembelian 2dua botol vivix. 

Harga biasa untuk sebotol vivix adalah RM475 . Dengan belian dua botol vivix anda akan dapat membeli dengan harga yanng murah beserta PERCUMA YURAN KEAHLIAN SHAKLEE . 

Tetapi di bulan Ogos ini, dengan promosi yang shaklee beri, dengan belian 2 botol vivix, anda kan dapat lagi diskaun 5%. Sepantutnya belian dua botol vivix adalah RM 800++ tetapi bulan promosi adalah RM700++ .

Bertambah-tambah jimatkan? Memang super jimat. Jadi anda perlu grab peluang promosi ini.

Tak nak beli vivix tapi nak FREE MEMBERSHIP ? Boleh, macam nie. Anda boleh buat pembelian bernilai lebih kurang RM650. Belian produk yang bernilai lebih kurang RM650 dengan nilai 200 uv maka anda akan layak mendapat keahlian percuma.

Anda boleh juga memilih sebarang produk yang menjadi pilihan anda. Boleh campur atau add on mengikut keperluan anda masing-masing. Boleh kongsi dengan keluarga atau rakan sekerja.

Boleh hubungi saya dan beritahu apa masalah anda dan cadangan produk yang betul. 



Sharing With Love

🍃Your Shaklee Health Consultant & Business Leader🍃

Kecik

ID 1116479

WhatsApp : 01127794946

No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...