09 August 2018

3 Supplemen Shaklee Yang Powerfull Untuk Ibu Menyusu

Assalamualaikum

Set Menyusu Shaklee yang ada tiga supplemen yang sangat powerfull dan manfaat untuk ibu dan khasitanya dapat juga ke baby yang menyusu susu ibu. Setiap satu ada manfaat tersendiri dan bila diambil bersama, kebabom hasilnya. =)





SET BAJET : Set Menyusu Shaklee 

Tiga produk ini bernilai RM 290.00 ..Belian secara online dengan kad kredit / kad debit : KLIK >> SAYA NAK BELI SET INI 



  •  ESP Soy Protien

Minum ESP ni payudara lebih cepat penuh dan susu lebih banyak. ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder ni minuman soya yang lazat yang kaya dengan kalsium dan protin. Protin memang penting untuk ibu dan merupakan komposisi yang besar dalam susu ibu. Protin soya ESP ni ada kelebihan berbanding protin dari haiwan sebab tiada kolestrol dan membantu mengurangkan kolestrol dalam badan kita juga, jika diambil 25g sehari tau.



  • Alfalfa Complex Shaklee
Alfalfa ni memang sejenis galactagogue, iaitu herba yang boleh membantu membanyakkan susu ibu. Cara makan Alfalfa Shaklee ialah boleh ditelan dengan air atau dibancuh menjadi minuman herba alfalfa.

Lagi best, Alfalfa ni bukan sekadar milk booster biasa tapi kaya nutrisi potasium, kalsium, magnesium, protin, vitamin E, K, D dan klorifil. Jadi, insyaAllah kesihatan ibu, susu ibu dan anak akan mendapat manfaatnya juga.

Cuma kena hati-hati, sebab Alfalfa ni ada manfaat dari segi penghadaman / digestion, ibu akan lebih lawas. Jadi, lihat reaksi anak yang disusui juga. So, ambillah Alfalfa Shaklee pada kuantiti yang anak boleh terima dan toleran untuk tujuan tambah susu ibu ini.


  • Ostematrix Shaklee 
Susu ibu tinggi nilai kalsiumnya dan ibu kadang-kadang sampai alami gejala kurang kalsium apabila simpanan kalsium ibu disalurkan ke anak melalui susu ibu. Akhirnya ibu akan sakit-sakit badan, lebih cepat penat dan sukar tidur. Akhirnya memberi kesan kemerosotan susu ibu. Jadi, sangat penting ibu ambil kalsium untuk up balik kesihatan ibu dan maintain production susu ibu.

Pengeluaran susu ibu juga akan terjejas bila ibu alami mestrual / period / datang haid, mengandung dan masih menyusu dan tandem nursing. Untuk kekalkan dan tambah susu ibu kembali, amalkan supplemen milk booster dan ambil makanan berkhasiat.


Testimoni Set Menyusu Shaklee




Ambil set menyusu yang ada alfalfa sekali. Bukan susu je banyak tapi keputihan pun tak ade.


Saya berkenalan dengan ESP semasa pregnant anak ke dua dan menyusu anak pertama. Memang ajaib, lepas consume yang saya perasan anak mengemping lagi. Menyusu kejap dah lena. Yang bestnya malam-malam tak perlu bangun dua tiga kali menyusu. Anak shaklee memang lain dari yang lain. Sedikit tembam dan behave. Senang nak handle .=)


Sharing With Love

🍃Your Shaklee Health Consultant & Business Leader🍃

Kecik

ID 1116479

WhatsApp : 01127794946



No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...