21 April 2017

Shaklee Bagi Kereta Pulak !!!

Car bonus ni antara yang shaklee tawarkan pada setiap pengedarnya yang layak. 

Car Bonus Shaklee ialah program insentif tajaan Shaklee untuk semua Leader Shaklee yang menepati syarat-syarat kelayakan yang ditetapkan.


Leader yang layak akan memperoleh kredit kereta setiap bulan apabila mereka memenuhi syarat prestasi minimum untuk Car Bonus.

Car Bonus Shaklee


Farah belum lagi dapat Car Bonus dari Shaklee. InysaAllah masih mengejar untuk mencapainya.. 

Ikuti kisah Mentor saya Wan Fatihanum yang sudah pon peroleh Car Bonus dari Shaklee. ↴↴↴↴↴

Kereta pertama yang Mj beli hasil car bonus shaklee adalah volkswagon golf. Memang idaman dari dulu Mj sukakan kereta yang saiz kecik senang nak bawak kan. Kalau besar sangat nak parking pun seram pulak.
Pembelian kereta ni guna sepenuhnya slip bonus dari shaklee. Haa jangan taktau laku tau digunakan untuk buat pinjaman bank. Jangan risau kalau korang takde slip gaji, slip bonus shaklee sudah memadai.
Rasa macam tak percaya juga dapat kereta free. Iyelah macam free la kan sebab bulanan shaklee bayar duit tu kat kita. Kita pula bayar kat bank. Maknanya tak usik la duit kita yang lain. Untung tak macam tu?
Image result for volkswagen golf

Ikuti kisah pengalaman Mentor saya dapat Car Bonus Shaklee 
↡↡↡↡↡↡

Car Bonus Milik Master Wan Fatihanum 


Saya dan anda juga boleh dapat Car Bonus Shaklee janji ada minat dan kesungguhan nak buat, bukan separuh jalan. Buat dan fokus insyaAllah jalannya mudah mudah je. Doakan saya .. Kita berjaya bersama-sama.




No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...