01 October 2016

Ukhwah Dalam Shaklee

Bisnes Shaklee bukan hanya untuk untuk berniaga sahaja.. Apa yang penting adalah Ukhwah yang terjalin dalam shaklee ni super best..

Tiap orang bermula dengan masalah tersendiri. Mencari supplement Shaklee untuk menyelesaikan masalah.. Lepas amalkan, lasti jatuh cinta.

Bila bermulanya niat untuk berbisnes, tidak akan di tinggalkan begitu.. Akan diajar from Zero To Hero.. Berbual hanya di laman sosial.. Tapi dah rasa macam adik beradik lain mak lain ayah pula =)

Walaupun kami menjalankan bisnes yang sama, tapi tetap sokong menyokong antara satu sama lain. Kerana kami percaya, rezeki tak salah alamat, akan datang kepada orang yang tepat.

Setiap ilmu yang dilimpah kan tidak ternilai. Ada yang mengadakan kelas marketing TANPA CAS BAYARAN. MURAH. FREE. wow.... ilmu yang tidak dapat dibeli dengan wang ringgit.. Mengajar yang baru menjadi lebih berjaya seperti mereka yang telah berjaya...

Banyak sangat yang Farah belajar dari mereka, untuk menjadikan Farah insan yang lebih baik dan memberi manfaat kepada yang lain, insha Allah.
Semoga ukhwah ini berterusan sehingga Jannah.. Love #WAHMillionaire Group .. Love #Ireach Group..

No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...