09 September 2016

Cara Mudah Nak Buat Side Income Sambil Belajar

Bekerja sambli belajar.. Harapkan duit PTPTN memang cukup makan untuk tampung kehidupan seorang pelajar University. Korang mesti minta juga pada ibu bapa kan.? Atau ibu bapa pasti kan masukan sejumlah wang dalam akaun korang tanpa di minta. 

Image result for side income

Ramai juga yang buat part time macam di restoran, Mall, yang berdekatan dengan tempat belajar.

Tetapi sejauh mana pekerjaan itu membantu korang.? Hanya sementara, lepas abis belajar korang benti kerja, betul kan.? Sekarang saya nak ajar korang pelajar-pelajar semua berniaga. Berniaga dengan Shaklee.

Nak berniaga memang nampak mudah...pertukaran barang dengan duit. Tapi
Shaklee tak terhenti di situ sahaja.

Shaklee berkaitan dengan kesihatan, secara tak langsung mengajar kalian semua mempelajari fungsi vitamin, punca penyakit dan cara konsult customer. Dari situ, kalian dapat bantu mereka yang mempunyai masalah kesihatan.

Siapa tahu kalian juga boleh bantu ibubapa kalian dan ahli keluarga yang lain.

Jangan terkejut bila kalian dapat status 'doktor tak bertauliah' dari rakan-rakan korang tapi jangan ambil peduli sebab masa korang perlukan duit bukan mereka yang bantu korang tapi diri korang sendiri kena usaha bantu.


Fasa permulaan memang biasalah cabarannya sangat banyak. Memang akan merasa tewas dan gugurnya airmata. Di saat korang rasa tewas, jangan mengalah, gugurkan airmata korng hanya depan tikar sejadah. Kuatkan semangat untuk berjaya kerana Shaklee berbeza dengan MLM lain.

Kekuatan, ketabahan korang akan dibalas. Tiada yang mustahil dalam shaklee. Shaklee akan bayar berapa juga yang korang boleh capai. 2 angka, 3 angka, 4, 5, 6 angka.? Shaklee bleh bayar.

Image result for side income graduate

So jika anda ingin mencari part time dan ingin memilih Shaklee, jangan segan silu Wassup saya . Dalam mencari kesihatan yang optimum, mampu
belajar dengan lebih fokus, dapat juga bantu ekonomi diri sendiri kan? Korang juga boleh ringankan beban ibu bapa. 


Wassup : Farah : 011 277 94946






No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...