10 May 2016

Kulit Kembali Licin Dengan Vivix Selepas Menderita Jerawat Bernanah

Jerawat merupakan perkara yang biasa berlaku pada remaja yang akhir baligh disebabkan oleh perubahan hormon badan. Bagaimanapun jerawat yang teruk mungkin disebabkan oleh pelbagai sebab seperti jangkitan kuman (penyakit, alahan dan salah penjagaan kulit.)


Punca Jerawat


  1.  Hormon ( ketika haid )
  2.  Kekotoran di muka 
  3.  Alahan
  4.  Silap penjagaan ( set kosmetik / set rawatan kulit )
  5.  Kandungan toksin dalam badan tinggi

Bila kulit muka dipenuhi jerawat , biasa kita akan cuba pelbagai jenis product untuk membersihkan jerawat dan parut yang ada. Tetapi sejauh mana ia nya berkesan.? 

Kenapa dah cuba pe;bagai jenis produk tetapi jerawat tetap ada. Parut tetap tak hilang. 

Itu tandanya kita kena detox dulu tubuh badan kita. Kerana punca utama jerawat adalah kekotoran dan masalah keradangan tisu kulit muka. 

Jadi apa yang perlu kita lakukan adalah dengan DETOX tubuh badan kita supaya jerawat tak tumbuh lagi. Bila dalaman bersih, luaran juga akan kelihatan bersih. Sel-sel dalam badan juga akan sihat.

Bagaimana Vivix Boleh Membantu? 


Salah satu agen Detox yang paling berkesan adalah ViViX kerana vivix mempunyai satu manfaat iaitu anti-radang yang sangat bagus selain manjadi sumber Vitamin A yg terbaik. Ia terdapat dalam CARROTT PURPLE. 

Selain itu, vivix membantu perbaiki tisu-tisu kulit muka yang rosak dan juga melindungi sel-sel yang ada daripada rosak. Ia adalah tugas RESVERATROL - kuat dengan anti-oksidan.

Sebagai agen DETOX terhebat, Vivix membantu membersihkan TOKSIN dalam badan yang juga menjadi punca kenapa jerawat sukar hilang di kulit muka. 

Bila dalaman bersih, luaran juga akan bersih kerana sel-sel dan organ dalaman berfungsi dengan baik. 

Amalkan je vivix, secara tidak langsung kita dapat baiki sel-sel dan organ dalam badan kita yang lemah @ rosak..



PENANGAN TERLAJAK LARIS VERSI VIVIX

WASSUP FOR ORDER : FARAH : 011 277 94946


[Photo]

No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...