25 November 2014

Kebaikan Alfalfa Complex

Farah adalah pengguna Alfalfa Complex untuk penyusuan. Kesannya.? Memang nampak hasil. Dulu sebelum Farah amalkan Alfalfa, breast sentiasa bocor lepas beberapa jam. Dah tak boleh minum air lagi.. Sebab takut bocor. Lepas itu, anak pun menyusu kejap jek sebab susu di breast dah habis. Sekarang minum air banyak-banyak pun tak kisah sebab dah tak bocor lagi. Susu badan jadi pekat. Rasa breast tak penuh lagi, tapi anak menyusu lama. Macam tak habis-habis pula susunya. Rasa anak puas menyusu..





Dan lagi satu yang Farah baru tahu. Alfalfa ini boleh  mngembalikan tisu-tisu dalaman faraj kita (mengetat). Buat suami terpikat. Alfalfa ini adalah sejenis herba dan sangat diakui dalam keberkesanan untuk kesihatan dalaman wanita. Alfalfa bertindak sebagai kacip fatimah buat isteri. Wow! Manfaatnya sangat banyak untuk keintiman wanita terutama juga bagi masalah keputihan. Keputihan yang teruk boleh mengganggu hubungan intim juga tau.  Ianya lebih kepada cara untuk selesaikan masalah keputihan dan dalaman wanita.

Dengan sedikit gadungan dari produk shaklee yang lain, Alfalfa boleh membantu anda untuk menurunkan berat badan anda. Alfalfa berfungsi sebagai pembuang toksin dalam badan.






Alfalfa Complex

Sumber Nutrien & Klorofil Asli

Kod Produk:10159 (330 tablet), 10162 (700 tablet)
Alfalfa ialah tumbuhan yang padat dengan segala jenis nutrien. Akar tunjangnya tumbuh sedalam enam meter bagi menyerap pelbagai nutrien dan mineral daripada mendapan di dalam tanah, manakala daunnya pula mengumpulkan tahap klorofil yang tinggi melalui proses fotosintesis semula jadi.
Alfalfa mengandungi vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat besi. Alfalfa Complex merupakan salah satu Formula Unik Shaklee yang mula dibangunkan oleh Dr. Shaklee pada tahun 1950-an.
  • Sumber alfalfa semula jadi
  • Tablet boleh dihancurkan dan dicampurkan ke dalam air mendidih untuk dijadikan minuman herba asli.
Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang berisiko menghidap lupus eritematosus sistemik hendaklah berbincang dengan doktor mereka sebelum mengambil produk ini. Jika anda hamil atau menyusukan anak, sila dapatkan nasihat daripada pakar penjagaan kesihatan profesional anda terlebih dahulu.








330 biji : RM 53.75
700 biji : RM 97.50


Tempahan Sendiri 



Nak Tahu Tentang Produk Shaklee.?





Perlukan Bantuan.?

Hubungi Saya



FArah @ Kecik Sangat
011-27794946 sms@whatsapp
COD Kawasan Berdekatan BAtu Pahat ,
 Johor.

No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...