28 October 2014

Santai Sahaja..

Assalamualaikum..

Minggu yang agak memenatkan tetapi best.. Hujung minggu lepas ( 24/10 ~ 25/10 )
Farah dan family pergi ke majlis pertunangan sepupu sebelah ibu di Klang. Bertolak dari Batu Pahat pukul 6ptg.. Dari BP Lalu jalan bawah masuk tol Tangkak... Jimat duit tol...Singgah makan di R&R Jejantas pukul 9malam... Perjalanan agak slow sbb jalan sedang di naik taraf.. Kereta pulak banyak... Then, kami Exit di Nilai KLIA RM23.++ xingat pulak..hehehhe..
Then,Exit lagi di SHAH ALAM,MERU.. HAh.. bermula lah jelajah kami untuk ke rumah homestay... kami guna WAZE.. Sesat jugak sebab rumah homestay tuu xde dalam WAZE.. hahahaha... last2 call laa si bakal bertunang nie.. Suh die ambil kami... Malam2 kan..susah nak cari tempat yang baru pertama kali datang... KAmi sampai di homestay pukul 11.30 malam... Cepat lah jugak ( mereka kata )..

Sebenarnya.. Keluarga Farah jarang dapat berkumpul dengan Keluarga besar sebelah ibu.. Biasa Kami berkumpul di Keluarga Besar sebelah ayah.. Jadi kami ambil kesempatan ini untuk merapatkan kembali hubungan sekeluarga...  Meriah.. Rasa xcukup pulak 2 hari bersama mereka.. InsyaAllah kami akan berkumpul lagi pada 21/11 di Seremban.. 



Sekitar Majlis










Ini LAh KAmi




Sekian sudah cerita blog nie.. Lain kali cerita lagi.. Wassalam...






Ingin mengetahui Kebaikan dan Fungsi Produk Shaklee Dengan Lebih LAnjut?

Baca Disini >>>  DETAILS PRODUCT SHAKLEE

Nak Buat Tempahan Sendiri .? Boleh ..

Klik Disini >>>> TEMPAHAN SENDIRI


Nak Lagi MUrah @ Jimat.. ?Nak Tambah Pendapatan Sampingan.? 4,5,6 angka sebulan..? JOm Sertai Kami..

Boleh Juga jika Anda ingin Menggunakan Produk Shaklee untuk Kegunaan Sendiri... Lebih Jimat...


Hubungi Saya Segera untuk Pendaftaran Dan Saya Akan Masukkan Anda ke Group FB dan Telegram Yang Gempak .. Kami Akan Mengajar Anda Dari A to Z.. FROM ZERO TO HERO.
FArah @ Kecik Sangat
011-27794946 sms@whatsapp
COD Kawasan Berdekatan BAtu Pahat , Johor.

No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...