20 September 2014

Kelebihan Shaklee

Peluang Menjana Pendapatan

Selamat datang ke dunia Shaklee - di mana Peluang Shaklee terbentang luas hasil gabungan harmoni Falsafah, Produk dan Pelan Perniagaan kami.

Pelan Jualan Shaklee memaparkan keunikan manfaat kewangan, insentif dan kepimpinan yang mengiktiraf perkembangan jualan dan membantu pemilik perniagaan ini membina organisasi yang kukuh serta menjana keuntungan lumayan.
Shaklee menawarkan kaedah yang berkesan dalam mempertingkatkan kewangan dan memenuhi gaya hidup anda.

Program Kereta

Program Subsidi Kereta Shaklee ialah program insentif tajaan Shaklee untuk semua Pemimpin Jualan Shaklee yang menepati syarat-syarat kelayakan yang ditetapkan.
Pemimpin Jualan yang layak akan memperoleh kredit kereta setiap bulan apabila mereka memenuhi syarat prestasi minimum untuk Program Subsidi Kereta.

Program Ganjaran

Shaklee menawarkan peluang untuk memperoleh ganjaran daripada beberapa aktiviti pembangunan perniagaan. Peratusan ganjaran adalah berdasarkan jualan produk dan juga kejayaan anda melahirkan pemimpin perniagaan yang akan mengemudi pasukannya untuk menduplikasikan usaha anda. Lebih besar kumpulan anda, maka lebih banyak ganjaran yang anda peroleh! Peluang ini ternyata tiada hadnya.

Program Insentif

Sebaik sahaja anda mencapai pangkat Supervisor, anda boleh mula memperoleh mata ganjaran dalam Program Insentif, yang memberikan pelbagai keistimewaan termasuk pelancongan eksklusif yang ditanggung sepenuhnya oleh syarikat.

Menarikkan Ganjaran Yang Shaklee bagi..? Anda Inginkan semua di atas..? Jom sertai Kami.. Fokus Dan Berusaha..Anda Mampu Mengubahnya..
Boleh Juga jika Anda ingin Produk Shaklee untuk Kegunaan Sendiri... Lebih Jimat...

Hubungi Saya Segera untuk Pendaftaran Dan Saya Akan Masukkan Anda ke Group FB dan Telegram Yang Gempak .. Kami Akan Mengajar Anda Dari A to Z.. FROM ZERO TO HERO.
FArah @ Kecik Sangat
011-27794946 sms@whatsapp


No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...