19 June 2014

PERFORMANCE DRINKS

Performance Drinks Sehebat 100 Plus


Minuman ni secara ringkasnya fungsi macam 100 plus tetapi TIADA GAS. Kelebihan nye lagi banyaklah dari 100 plus. Berupaya memgembalikan kehilangan bendalir dalam badan. Selepas aktiviti sukan juga sangat sesuai ambil ini. Performance dapat ganti balik garam dalam badan seletah peluh keluar dari badan.

Jadi jika anda sedang mencari minuman elektrolit, pastikan pilihan anda adalah yang terbaik untuk diri sendiri dan keluarga anda. Pilihan saya semestinya Performance Drink Shaklee.Kerana ia berbeza dengan jenama yang lain.

Kelebihan Performance Drink Shaklee:


  • Ia terbukti secara klinikal  dapat menyokong tahap hidrasi lebih cepat berbanding air. 
  • Performance Drink juga mempunyai lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman hidrasi lain.
  • Campuran Elektrolit OPTI-LTYE™ proprietari dengan campuran unik karbohidrat dapat memberikan tenaga segera dan berkekalan bagi menyokong hidrasi optimum.
  • Terbukti secara klinikal:Ujian makmal terhadap atlet dengan pencapaian cemerlang menunjukkan yang Performance Shaklee dapat mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan hidrasi, memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina
  • Tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis atau sebarang bahan pengawet tambahan.




Persediaan Menghadapi Puasa Bersama PERFORMANCE DRINKS

Bulan puasa datang lagi. Bagi ibu yang menyusu badan terutamanya, Bulan puasaadalah bulan para ibu-ibu buntu dan risau susu akan merudum.Jangan bimbang mungkin ini boleh membantu semua. Bukan sahaja sesuai untuk ibu menyusu malah bapa juga boleh sama-sama mengambilnya.

Waktu sahur juga boleh membuatkan para ibu risau.Ada yang tidak gemar makan nasi ketika sahur. Risau jika sudah terlewat bangun, kesuntukan masa tidak tahu ingin menyediakan makanan yang mudah. Inginkan bersahur yang ringkas dan senang tapi boleh membuatkan kita tidak lapar di siang hari. Dan bertenaga sepanjang berpuasa.Inilah minuman yang mudah namun amat berkesan untuk mengawal kelaparan di siang 
hari.


No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...