07 November 2014

Omega Guard Promosi November 2014

Di zaman ini, anda mesti tercari cari dan memilih dalam membeli sebarang keperluan dengan harga yang murah dan jimat.. Keperluan diri sendiri ,barangan dapur,keperluan anak-anak dan sebagainya.. Farah sendiri pon pening untuk mencari keperluan yang murah tetapi masih menerapkan kuliti yang baik pada setiap produk yang di pilih..

Jangan risau,setiap bulan pihak shaklee akan membuat promosi untuk produk-produk yang terpilih. Anda boleh rebut peluang ini untuk membali produk shaklee dengan harga yang murah.. Setiap SID akan memberi tahu anda promosi terkini yang di keluarkan oleh pihak shaklee..

Seperti bulan ini, pihak shaklee membuat promosi OMEGAGUARD yang sesuai untuk semua lapisan usia. jom dapatkan produk ini dengan harga promosi..



OmegaGuard™

Kod Produk:10236 (90 capsules)  
Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak omega 3 daripada ikan laut dalam. DHA dan EPA perlu diperoleh melalui pemakanan dan berkesan dalam mengurangkan keradangan serta menyokong fungsi sistem saraf dan mata.
Shaklee OmegaGuard ialah suplemen pemakanan yang mengandungi minyak ikan. Satu sajian OmegaGuardmembekalkan 1000mg asid lemak omega 3 termasuk DHA dan EPA.
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.




ADA DUA JENIS TAWARAN PROMOSI NOV


BELI 2 BOTOL OMEGAGUARD DAPAT DISKAUN 5%




BELI 6 BOTOL FREE 1 BOTOL



HARGA :- RM 136.00



Klik Disini Untuk Oder :-   OmegaGuard





Nak Lagi MUrah @ Jimat.. ?Nak Tambah Pendapatan Sampingan.? 4,5,6 angka sebulan..? JOm Sertai Kami..

Boleh Juga jika Anda ingin Menggunakan Produk Shaklee untuk Kegunaan Sendiri... Lebih Jimat...


Hubungi Saya Segera untuk Pendaftaran Dan Saya Akan Masukkan Anda ke Group FB dan Telegram Yang Gempak .. Kami Akan Mengajar Anda Dari A to Z.. FROM ZERO TO HERO.
FArah @ Kecik Sangat
011-27794946 sms@whatsapp
COD Kawasan Berdekatan BAtu Pahat , Johor.

No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...