10 February 2020

Set Kanak-kanak Sihat Shaklee | membantu anak-anak membesar dengan sihat dan ceria



Set Kanak-kanak Sihat Shaklee 

Set Kanak-kanak Sihat Shaklee membantu anak-anak membesar dengan sihat dan ceria dengan membekalkan vitamin dan mineral yang diperlukan dalam tumbesaran anak.

Set Kanak-kanak Sihat Shaklee membekalkan 19 jenis vitamin dan mineral. Multivitamin ini menggunakan pemanis mesra-gigi yang tidak menggalakkan pembentukan kaviti. Ia adalah cara paling sempurna untuk memberikan perlindungan imun yang diperlukan oleh si manja.

Apapun si manja lakukan, Shaklee menyediakan nutrisi yang diperlukan oleh tubuh si manja anda untuk membesar.


Vita-Lea® for Children (60 tablet)


Si manja anda yang sedang membesar memerlukan vitamin dan mineral yang mencukupi untuk kesihatan dan tumbesaran optimum mereka tetapi kebanyakan kanak-kanak sangat memilih makanan. Usah risau, Vita-Lea® for Children dicipta khas dengan mikronutrien berspektrum luas untuk memenuhi keperluan nutrisi si manja anda.

Vita-Lea® for Children dihasilkan dengan rangkaian 18 vitamin dan mineral yang komprehensif.

Setiap hidangan menyediakan 100% Nilai Harian kesemua lapan vitamin B, serta vitamin C, D dan E, yang memainkan peranan penting untuk menyokong tubuh yang sihat.

Tanpa tambahan pengawet, pemanis atau perasa tiruan, dan ia dimaniskan secara semula jadi menggunakan xylitol yang tidak menggalakkan kerosakan gigi.


Bebas gluten dan berperisa anggur lazat yang pasti digemari oleh si manja.

Untuk kanak-kanak 4 hingga 12 tahun. Ambil 2 tablet sekali sehari selepas makan.
RM231.25


Meal Shakes (544 gram)

Sumber yang baik bagi serat dan protein. Protein membantu membina dan memperbaiki tisu badan. Ia adalah penting untuk pertumbuhan dan perkembangan, membekalkan asid amino yang diperlukan untuk penghasilan protein.


Kaya dengan kalsium dan zink. Kalsium membantu membina tulang dan gigi yang kuat. Zink memainkan peranan yang penting dalam pertumbuhan.

Untuk minuman yang berkrim, rendah lemak dan berkhasiat, campurkan 1⁄4 cawan (34 g) serbuk dengan 1 cawan (237 ml) air sejuk atau susu rendah lemak. Untuk minuman yang lebih pekat dan berbuih, campur 1⁄3 cawan (45 g) serbuk dengan 1 cawan (237 ml) susu penuh dan beberapa ketul kiub ais di dalam pengisar.



Nak buat belian online boleh klik >> NAK BELI ONLINE 
Atau boleh WhatsApp saya >> 01127794946 


No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...