21 January 2020

Kekal Sihat . Satu Langkah Untuk Menjaga Kesihatan Keluarga

Sekarang semua orang takut sebab musim orang demam sana sini.

Vaksin dan ubat pon rata-rata dah kehabisan. Jadi ini sebagai usaha pencegahan penyakit.

Shaklee bagi promo ni.. Jimat banyak ni, 1 keluarga boleh guna. Sharing is caring.




Beli dua less 5%

Semua vitamin ni untuk improve tahap kesihatan badan dan pastikan badan terhidrat..



  • NutriFeron

Ambil satu sachet NutriFeron sekali sehari selepas makan. Larutkan NutriFeron sepenuhnya dalam segelas air panas atau sejuk. Oleh kerana Nutriferon menyerap kelembapan dengan mudah, sila gunakannya sebaik sahaja dibuka.


NutriFeron® Granules diformulasi untuk menjaga sistem pertahanan badan anda agar sentiasa berada dalam keadaan baik, selamat dan berfungsi secara semulajadi. Ia dengan pantas mengaktifkan perisai semulajadi anda, memberikan anda pertahanan yang lebih kuat dan kesihatan yang lebih baik.

NutriFeron® Granules mengandungi campuran proprietari empat ekstrak tumbuhan yang diperoleh daripada biji labu, bunga safflower, biji plantago dan bunga japanese honeysuckle, yang secara tradisinya digunakan untuk mengekalkan kesihatan umum dan menguatkan badan.


  • Chewable-C Plus

Vitamin C memainkan peranan penting dalam menyokong kesihatan keseluruhan termasuk kesihatan gigi, gusi dan secara umumnya, semua yang membentuk tubuh anda. Ambil 1 tablet sekali sehari.



Chewable-C PlusTM sesuai untuk individu yang mengalami kesukaran menelan tablet atau tidak makan makanan yang kaya dengan vitamin C secukupnya dan juga sesuai untuk di beri kepada anak-anak yang sudah berusia 2 tahun ke atas.

Vitamin C tidak pernah dijumpai sendirian. Makanan yang mengandungi vitamin C juga mengandungi bioflavonoid. Bioflavonoid diperlukan untuk penyerapan vitamin C dan kedua-duanya berfungsi untuk mengekalkan kesihatan. Sentiasa pilih suplemen vitamin C yang mengandungi serbuk rosehips, hesperidin dan bioflavonoid sitrus untuk menyokong sistem imun semula jadi anda.


  • Vita-Lea® for Children

Untuk kanak-kanak 4 hingga 12 tahun. Ambil 2 tablet sekali sehari selepas makan.


Anak-anak yang sedang membesar memerlukan vitamin dan mineral yang mencukupi untuk kesihatan dan tumbesaran optimum mereka tetapi kebanyakan kanak-kanak sangat memilih makanan. 

Usah risau, Vita-Lea® for Children dicipta khas dengan mikronutrien berspektrum luas untuk memenuhi keperluan nutrisi anak-anak.

  • Meal Shakes 

Untuk minuman yang berkrim, rendah lemak dan berkhasiat, campurkan 1⁄4 cawan (34 g) serbuk dengan 1 cawan (237 ml) air sejuk atau susu rendah lemak. Untuk minuman yang lebih pekat dan berbuih, campur 1⁄3 cawan (45 g) serbuk dengan 1 cawan (237 ml) susu penuh dan beberapa ketul kiub ais di dalam pengisar.



Minuman berkhasiat, sedap dan berkrim serta sumber yang kaya dengan kalsium, serat dan protein. Sesuai untuk kanak-kanak, remaja dan juga dewasa di mana-mana sahaja.

  • Performance® Natural Orange & Lemon-Lime

Campur 28 g atau 3 sudu besar serbuk untuk setiap 237 ml atau 1 cawan (8 oz.) air sejuk. Tutup penutup dengan ketat dan simpan di tempat sejuk dan kering. 



Untuk kegunaan pasukan, campur kesemua satu bekas serbuk dengan 4.5 L air. Simpan dalam peti sejuk bahagian campuran yang tidak digunakan.




*Kesemua Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit.
Ini adalah iklan produk suplemen.


Nak buat belian boleh klik >> NAK BELI ONLINE 
Atau boleh WhatsApp saya >> 01127794946 

No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...