23 October 2018

Masih Mencari MilkBooster Yang Terbaik.? Meh Baca

Assalamualaikum

Ibu-ibu masih mencari milkbooster yang terbaik untuk ibu-ibu? 

Pilihan yang terbaik untuk ibu menyusu semua semestinya Set Penyusuan Shaklee.

Boleh terus di ambil selepas sahaja bersalin, tidak menjejaskan bayi. Malah boleh membantu menurunkan bacaan kuning bayi. InsyaAllah.


Kecik juga dah pun amalkan set menyusu shaklee ini sejak 2013 lagi..

Jom tengok beberapa testimoni ibu-ibu yang sudah pun amalkan set menyusu shaklee ini.


Testimoni Set Menyusu Shaklee



Saya amalkan minum ESP SHAKLEE sejak pregnant dan berpantang. Kini anak saya baru berusia lima bulan dan stok susu hampir memenuhi deep freezer.


Saya berkenalan dengan ESP Shaklee semasa pregnant anak kedua dan menyusu anak pertama. Memang ajaib, lepas consume yang saya perasan, anak mengemping lagi. Menyusu sekejap dah lena. Yang bestnya malam-malam tak perlu nak bangun dua tiga kali untuk menyusu. Anak shaklee memang lain dari yang lain. Tembam dan behave. Senang nak handle.


saya sebenarnya amik esp dan alfalfa shaklee time anak no dua lagi. Susu memang alhamdulillah meriah dan pekat. Anak saya menyusu badan sehingga usia dua tahun. 


dah tiga minggu try dan sangat berpuas hati dengan shaklee.
first sebab badan jadi sihat dan cergas walaupun dalam pantang tak cukup tidur layan baby.

2nd, susu lebih pekat. awal-awal 20oz sehari. sekarang dapat 30-30oz sehari.

shaklee the best.






❤ Sharing With Love ❤

Kecik


ID 1116479


WhatsApp : 01127794946

No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...