31 July 2018

Happy Closing Day ❤

Assalamualaikum

Hari ini sudah 31 Julai 2018 . Maka berakhirlah bulan Julai tahun nie. Biasa akhir bulan adalah hari yang paling sibuk untuk semua SID Shaklee. Cukupkan mana yang tak cukup. Mencari mana yang perlu ditambah. Mencari dimana kekurangan. Moga di awal bulan sudah ada kemajuan. 

Ok. Kecik nak cerita cikit. SID Shaklee akan layak menerima BONUS Shaklee bila sesorang itu sudah dapat kumpul minima 150uv. Pada yang belum mencapai 150uv, maka tak dapat laa BONUS. 

Untuk yang amik Shaklee untuk kegunaan sendiri pun layak menerima BONUS asalkan sudah mendaftar menjadi AHLI. Jadi tak rugi pun berbelanja dengan Shaklee.

Jadi ahli, dapat beli harga ahli yang memang banyak jimat. Belian 150uv, dapat pulak bonus. Duit bonus tuu boleh laa guna untuk beli produk shaklee. Buat tambah-tambah. Bukan senang nak dapat duit free nie.

Banyak kelebihan dapatkan.? Beli, amalkan, jimat, dapat bonus.. Bestkan.? 

Pada yang nak menjual tuu. Boleh juga. Meh whatsapp Kecik. Tak perlu risau kan modal. Kecik akan ajar cara nak dapatkan free daftar ahli shaklee. Nak mudah daftar ahli RM75. 

Tak perlu simpan stok, tak perlu keluar ke pejabat pos, tak perlu modal yang besar. Hanya modal internet sahaja. Sharing : copy & paste. 

Nak tahu lebih lagi, kena laa whtasapp. Kecik akan terangkan selanjutnya. Boleh terus whatsapp Kecik untuk join PROJEK DUIT KEPUK-KEPUK . Whatsapp di link di bawah ye.



Sharing With Love

Kecik

ID 1116479

WhatsApp : 01127794946

No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...