21 August 2017

Garlic Complex Antibiotik Yang Selamat & Semulajadi

Siapa suka makan bawang putih mentah? Farah takde la suka sangat, kalau masak saya akan potong halus-halus. Jangan sampai nampak bawang putih dalam makanan.Hahahaha

Sekarang ni, selain dari nutriferon dan Vitamin C, garlic juga berfungsi untuk tingkatkan imun sistem dalam badan kita.

Apa yang bestnya Garlic Complex ni, ia takde rasa pedas bawang tu walaupun 100% kandungan Allicinnya dikekalkan. 

Rahsianya? Penambahan spearmint dan rosemary, selain menghilangkan rasa sensasi bawang putih, menambahkan lagi khasiat Garlic Complex ini .



Bau bawang putih yang agak menyengat itu sebenarnya mengandungi pelbagai jenis komposit fisiologi yang terdiri dari bahan sulfat untuk menentang bahan anti-oksidan dan anti-kanser.




Garlic Shaklee dihasilkan dari bawang putih jenis premium yang bebas dari racun perosak dan ditanam secara organic di California pada musim panas.

Ia dihasilkan secara eksklusif pada suhu bilik tanpa haba untuk memastikan pengekalan 100% Allicin aktif. Sebagai makluman anda, tak semua tablet garlic yang dijual dipasaran mengandungi alicin aktif ni.

Garlic Shaklee mengandungi pelbagai vitamin E untuk meningkatkan sebatian aktif garlic dan keberkesananya dalam tubuh kita.

Setiap 2 tablet membekalkan 1000mg ekstrak bawang putih tulen yang bersamaan dengan 2 ulas bawang putih segar.

Apakah Kebaikan Garlic Shaklee?



  • Mengandungi Spearmint – mempertingkatkan system penghadaman, fungsi jantung. 
  • Antibiotik yang selamat dan semulajadi – bawang putih adalah antibiotic semulajadi. Ianya selamat untuk kegunaan jangka panjang untuk mempertingkatkan system imun tubuh, menghalang penyakit berjangkit seperti selesema, kulat, virus dan yis candida
  • Menghalang alergi – Mempertingkatkan daya tahan terhadap penyakit yang berkaitan dengan system imun seperti hidung yang sensitive, sinus, asma, selesema dan hepatitis.
  • Mempertingkatkan system penghadaman – mampu mengurangkan gejala seperti kembung perut, gastrik, dan ketidakhadaman. Galric juga mampu untuk menghalang ulser gastrik
  • Dapat membantu pesakit tekanan darah tinggi
  • Detoksifikasi
  • Menurunkan kolestrol
  • Mencegah kanser
  • Menstabilkan glukos


Jom kita sama-sama amalkan garlic setiap hari untuk kesejahteraan hidup sekeluarga. 

💗 Your trusted Shaklee Consultant
💗 ID No. 1116479
👉 Puan Farahdila
📱 Whatsapp/Telegram +611-27794946

No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...