17 August 2017

Bukan Ahli Shaklee.? Macam Mana Nak Buat Belian.?

Anda bukan ahli shaklee tapi nak membeli product shaklee, boleh tak ada masalah. Hari nie Farah terangkan cara membeli product shaklee. Sama ada Offline ( walk in ) ataupun secara online. 



Cara Beli Shaklee Online

Bagi yang nak beli sendiri produk Shaklee secara online anda boleh baca langkah di bawah sebelum anda klick >> Belian Online Shaklee. Ini bagi memudahkan urusan belian anda.

 
Anda akan terus ke page ↑↑ selepas anda klick Belian Secara Online tadi. Klick pada button Agree kemudian klik Next 

Kemudian, anda akan di beri senarai produk shaklee. Tick pada produk anda ingin beli pada sebelah kiri page..Dan Untick pada produk yang orang tidak beli. Letakkan juga kuantiti pada produk tersebut jika anda ingin membeli lebih daripada satu.

Cara Beli Produk Shaklee Bagi Yang Bukan Ahli
Setelah selesai membuat pilihan, klik Checkout untuk melengkapkan proses pembelian. Dan anda akan diminta lengkapkan butiran peribadi yang diminta seperti di bawah ini.

Cara Beli Produk Shaklee Bagi Yang Bukan Ahli
Setelah isi butiran yang dikehendaki, klik Continue untuk ke langkah seterusnya. Pastikan butiran tersebut betul yekk, supaya tak ada sebarang masalah penghantaran nanti.

Cara Beli Produk Shaklee Bagi Yang Bukan Ahli
Semak segala belian yang anda pilih tadi, dan juga alamat penghantaran sebelum anda klik Proceed for Payment untuk teruskan proses pembayaran. 

Cara Beli Produk Shaklee Bagi Yang Bukan Ahli
Isikan butiran pembayaran untuk proses seterusnya. Selepas maklumat kad sudah lengkap,klik butang Confirm Payment dan masukkan MSOS Code yang akan dihantar ke nombor telefon bimbit yang anda telah daftar dengan pihak bank. Ini adalah langkah biasa untuk mana-mana pembelian online.


Tunggu beberapa minit untuk selesaikan proses pembayaran.

Maka selesai sudah proses pembelian.. Anda tunggu barang sampai ke alamat yang di taip tadi.. Mudah saja kan..


Belian Shaklee Secara Walk In 

Selain belian secara online, anda juga boleh beli produk shaklee terus ke Kedai Jualan Shaklee yang sah.. Ada 7 Kedai Shaklee yang sah di seluruh Malaysia. 

Nak tahu.? klik >> Kedai Shaklee Yang Sah . Pada mereka yang berdekatan dengan Kedai Sah Shaklee, boleh terus buat belian di sana.

Pengedar Shaklee Batu Pahat

Tak ade masa nak buat belian online.? Malas nak redah jem untuk ke kedai shaklee.? Jauh dari kedai shaklee. Boleh terus wassap saya. Saya boleh bantu anda buat belian shaklee. Proses belian, proses pos saya akan selesaikan. Anda hanya tunggu barang shaklee sampai depan rumah.

Pada yang berada di kawasan Batu Pahat, Sri Gading, Parit Raja, Tongkang Pecah, Sri Medan, Minyak Beku , Senggarang dan Tanjung Labuh , Farah boleh hantarkan shaklee ke rumah anda.

Ada sebarang kemusykilan. Terus WhatsApp saya okey..Jangan malu jangan segan tauu..

💗 Your trusted Shaklee Consultant
💗 ID No. 1116479
👉 Puan Farahdila
📱 Whatsapp/Telegram +611-27794946

No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...