03 August 2017

Bila Sakit Urat Menyerang .. Apa Penyelesaiannya ?

Ramai di kalangan kita yang sering mengalami sakit-sakit urat dan sakit tulang, walaupun diri masih muda. 

Kebiasaannya sakit urat akan menyerang orang yang sudah berusia, tetapi sekarang sakit urat menyerang tidak mengira usia. Di usia muda oleh kena sakit urat nie.




Bila kesakitan menyerang, nak solat pun susah sebab lutut sakit, pinggang sakit , Kaki sakit (lenguh-lenguh). Nak uat macam-macam kerja pun susah.

Mereka yang aktif bersukan seperti pemain bola, ibu yang mengandung dan menyusu, mereka yang pernah terlibat dalam kemalangan, mereka yang mengalami masalah berat badan dan mereka yang melakukan kerja-kerja berat adalah golongan yang mudah kena sakit urat, sakit sendi, sakit lutut, sakit pinggang. 

Di sini, Farah ingin syorkan vitamin untuk sihatkan kembali urat-urat dalam badan kita. Penting tauu.. 


Set Kesihatan Sendi Shaklee


Jadi, sebagai alternatif untuk pesakit urat, lutut, sendi dan tulang boleh mendapatkan Set Kesihatan Sendi Shaklee yang mengandungi kesemua zat yang diperlukan untuk memastikan anda bebas daripada penyakit ini. Set Kesihatan Sendi Shaklee terdiri daripada tiga jenis supplemen iaitu, Omega Guard dan OsteMatrix.

#1. Asid lemak Omega-3 pula dapat diperolehi melalui OmegaGuard Shaklee. Pengambilan Omega Guard akan melambatkan degradasi tulang rawan dan mengurangkan reaksi keradangan dalam sendi-sendi. 

Ia adalah anti-radang semulajadi yang bertindak sebagai pelincir bagi membantu pesakit sendi bergerak dengan mudah.

#2. OsteMatrix  bertindak untuk mengekalkan tulang yang sihat dan kuat. Setiap hidangan OsteMatrix mengandungi 1000 mg Kalsium berasaskan semulajadi yang mudah diserap dan disertai dengan 400mg Magnesium bagi mengasimilasikan kalsium ke dalam tulang dan menguatkannya. 

OsteMatrix turut diperkaya dengan 400 IU Vitamin D yang merangsang penyerapan kalsium dan mineral-mineral lain seperti Boron, Mangan, Tembaga dan Zinc bagi membantu metabolisme tulang dan mengaktifkan enzim yang membantu dalam kepadatan tulang. 



Dapatkan vitamin urat nie segera : wasap Farah 01127794946 ..



No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...