20 June 2017

Pilihan Minuman Berkhasiat Untuk Si Manja Anda

Ini laa product kesukaan die.. Dah 3tahun die minum #mealshake memang tak sah kalau xcampur mealshake dalam susu die.. Sejak amalkan #mealshakeshaklee nie, die kurang dah demam.

Bulan kata tak demam langsung, Kalau demam pon mesti cepat baik. Dan dalam demam2 pon masih aktif, xlemah dan lesu. Aktif bermain apa saja die suka..

Jika dulu die tak makan sayur, Lepas amalkan mealshake die dah suka makan sayur. Selera makan memang kuat, paling die suka, nasi goreng... memang bertambah2 die makan..

Bila badan cukup fiber dan segala keperluan badan yg perlu, jadi xde laa masalah kesihatan.. Terutama masalah #sembelit di kalangan anak-anak.. Anak-anak mudah kena sembelit, lagi2 anak2 yang suka makan jajan.. Kesian anak-anak bila kena sembelit kan... Aduhaii.. seksa..

Mealshake sangat bagus untuk anak2. Seumpama antibiotik untuk mereka. Biasa time demam je kan doktor bg antibiotik.? Sekarang, xdemam pon boleh bagi.. Tak kan nak tunggu die demam baru nak bagi.? Betul x.?

Bukan kata bila dah amalkan mealshake, tak perlu bagi anak makan buah-buahan, sayuran dan air masak yekk... Fiqar makan buah, sayur dan minum air masak... Tak susah pon. Tak perlu paksa... Saling melengkapi... 

Jadi ape salahnye. Bagi keperluan nutrisi untuk anak kite setiap hari. Tak membazir pon dan tak rugi..




MealShake Minuman Tambahan Untuk Si Manja Anda


Minuman berkhasiat, sedap dan berkrim serta sumber yang kaya dengan kalsium, serat dan protein. Sesuai untuk kanak-kanak, remaja dan juga dewasa di mana-mana sahaja. 

Apapun si manja lakukan, yakinlah bahawa Shaklee menyediakan nutrisi yang diperlukan oleh tubuh si manja anda untuk membesar.


Keistimewaan MealShake Shaklee

Sumber yang baik bagi serat dan protein. Protein membantu membina dan memperbaiki tisu badan. Ia adalah penting untuk pertumbuhan dan perkembangan, membekalkan asid amino yang diperlukan untuk penghasilan protein.


Kaya dengan kalsium dan zink. Kalsium membantu membina tulang dan gigi yang kuat. Zink memainkan peranan yang penting dalam pertumbuhan.


Cara Penyediaan MealShake Untuk Si Manja




  • Untuk minuman yang berkrim, rendah lemak dan berkhasiat, campurkan 1⁄4 cawan (34 g) serbuk dengan 1 cawan (237 ml) air sejuk atau susu rendah lemak. 


  • Untuk minuman yang lebih pekat dan berbuih, campur 1⁄3 cawan (45 g) serbuk dengan 1 cawan (237 ml) susu penuh dan beberapa ketul kiub ais di dalam pengisar.

* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.


Wassap ; 01127794946

No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...