16 January 2017

Set Ibu Hamil Shaklee

Set Ibu Mengandung atau Set Ibu Hamil Shaklee ini terdiri dari Vitalea, B Complex, Vitamin C, Ostematrix dan juga Omega Guard. Ini adalah set asas yang wajib diamalkan oleh ibu mengandung yang mahu menjaga kandungan dari awal.

Bila kita buat pemeriksaan di klinik @ hospital, doktor juga akan bekalkan kita dengan vitamin yang bagus untuk kehamilan bagi menjamin kesihatan ibu dan bayi.

Suka di sini Farah jelaskan tentang kelebihan Set Ibu Hamil Shaklee . 


Manfaat Set Hamil Shaklee


set ibu mengandung shaklee

Set Ibu Hamil Shaklee


#1 Vitalea

Multivitamin yang mengandungi zat besi. Zat besi amat diperlukan untuk menghasilkan sel-sel darah merah. Sel darah merah ini membentuk hemoglobin yang berfungsi menghantar oksigen ke seluruh badan.

Ibu hamil yang menghadapi masalah hb rendah sangat perlu mengambil zat besi. Bila kekurangan oksigen, bayi dalam kandungan juga akan terjejas keperluannya. Sebab itulah bekalan zat besi adalah wajib pada saat kehamilan.

#2 Vitamin C

Untuk kesihatan gusi dan gigi semasa hamil dan untuk menyokong pembentukan kolagen dalam badan. Vitamin C juga sangat diperlukan untuk membantu penyerapan zat besi secara optimum. Gabungan vitalea dan Vitamin C adalah sangat serasi diambil bersama-sama.

#3 B Complex

Mengandungi asid folik yg sgt diperlukan oleh ibu untuk elakkan anak dari kandungan mengalami kecacatan tulang belakang. Ibu hamil perlukan 400mcg asid folik sehari untuk bantu mengurangkan risiko bayi dengan kecacatan tube neural. Kecacatan saraf tulang belakang boleh menyebabkan kematian bayi. Ia juga boleh mengurangkan masalah MORNING SICKNESS!

#4 Ostematrix

Sumber kalsium, vitamin D dan magnesium untuk menjaga kesihatan tulang ibu. Semasa hamil sumber kalsium sangat diperlukan untuk pertumbuhan bayi dalam kandungan.

Masa ini keperluan kalsium sangat kritikal dan jika ibu tidak cukup bekalan kalsium, bekalan kalsium yang tersimpan dalam badan ibu akan digunakan sehingga boleh menyebabkan kerapuhan tulang di masa depan.

#5 Omega Guard

Kandungan DHA dalam Omega Guard sangat bermanfaat untuk otak bayi. Bayangkan di awal kehamilan otak bayi menjalani pertumbuhan yang sangat pesat dan sudah tentu dengan memaksimakan bekalan DHA dalam pemakanan harian membolehkan ibu tersenyum lega kerana manfaat dapat disalurkan pada bayi anda.


Semua ibu mahukan yang terbaik untuk kesihatan dan perkembangan otak bayi bukan? Siapa tidak mahukan anak pintar dan cerdas.



Testimoni Pengguna Set Hamil Shaklee


set ibu hamil shaklee

“Pengalaman saya mengandung 9 bulan di bulan puasa tahun lepas..waktu selepas sahur saya amek Vitalea, B complex & Vit. C..Alhamdulillah segar dan kuat sampai buka puasa.”





Wassup 011 277 94946


⇊⇊  KLICK ⇊⇊







No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...