16 September 2016

Side Income Sekadar Mengisi Masa Lapang

Cari pendapatan sampingan? Ramai orang suka cari duit lebih terutama di zaman inilah. Zaman yang semua kos berganda! 

Ada yang buat bisnes suka-suka nak isi masa lapang. Ada juga yang memang serius nak extra income. Ada juga sebab minat jadi kalau tak buat bisnes jadi tak senang duduk. Semulajadi gitu.

Apa agaknya kita nak buat? Ada yang jual tudung bawal, pastu dah boring jual tudung, beralih pula jual kain pasang. 

Saya kalau kena berjualan secara jumpa orang atau kena pujuk rayu orang ni susah sikit sebab bukan jenis yang ramah extravaganza kan. Jadi saya tak rasa ia serasi dengan saya. Sekadar jual dengan kawan-kawan bolehlah tapi kalau ingin mencari network yang lebih dari tu rasa susah sangat.

Jadi cara mudah untuk saya elak kena pujuk rayu orang lain membeli, saya join shaklee. Sebab tak perlu pujuk rayu orang untuk membeli. Orang yang cari kita. 

Apa yang penting kita kongsi kebaikan prodok shaklee yang kita dah guna.. Mudah dan simple.. Nak tahu cara lain.?? Meh laa rojer-roger Farah..

Wassup 011 277 94946



JOM SERTAI KAMI

No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...