18 April 2015

Set Anak Pintar Dan Sihat


Semua ibubapa pastinya nak yang terbaik untuk tumbesaran anak-anak. Seperti Farah sendiri, keperluan vitamin dan mineral yang di perlukan oleh seorang budak tidak mampu untuk Farah sediakan. Apa yang Farah boleh buat hanya belanja kan sejumlah wang untuk memenuhi keperluan tersebut. Pastinya nak yang terbaik untuk anak.

Untuk permulaan Farah berikan anak MealShake sebagai makanan tambahan untuk melengkapkan sumber vitamin dan meniral yang diperlukan. Hanya mix dengan minuman anak @ mix dengan susu.. Sehari sekali sahaja.. Alhamdullilah dulunya najis anak keras dan sukar untuk membuang.. Sekarang tidak lagi.. Mudah untuk proses membuang dan juga najis tidak keras lagi..

MealShake (RM 127.20) - merupakan sumber protein yang lengkap dengan penambahan vitamin dan mineral. Ia membekalkan sembilan asid amino dalam nisbah yang seimbang untuk kesejahteraan tubuh anda dan amat diperlukan dalam badan.
Di samping itu, Meal Shakes Shaklee juga mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein, termasuk asid amino perlu dan tidak perlu. 


OmegaGuard (RM 144.43)Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak omega 3 daripada ikan laut dalam. DHA dan EPA perlu diperoleh melalui pemakanan dan berkesan dalam mengurangkan keradangan serta menyokong fungsi sistem saraf dan mata.


VitaLea for Kids (RM 117.93) - Multivitamin terbaik untuk kanak-kanak. Terdapat 18 jenis vitamin dan nutrient yang sangat diperlukan untuk kanak-kanak. 

Chewable Vita-C Plus™ 100 mg (OUT OFF STOK) - Vitamin C memainkan peranan penting dalam mengekalkan kandungan antioksidan semula jadi tubuh. Selain itu, ia juga amat diperlukan untuk menyihatkan tulang, gigi, gusi dan keseluruhan tubuh secara amnya.Dirumus dengan perisa sitrus yang lazat dan membekalkan vitamin C yang bersamaan dengan 1½ buah oren. Ia sesuai untuk kanak-kanak atau sesiapa sahaja yang menghadapi masalah untuk menelan tablet.


Ini adalah 4 produk yang sangat sesuai untuk kanak-kanak seawal setahun dan keatas. Pilih lah yang terbaik untuk anak anda.


Hubungi Saya Jika Anda Perlukan Bantuan 
Mengenai Shaklee.

Demi Kesihatan, Tak Perlu Malu Untuk Bertanyakan Kepada Saya, InsyaAllah Saya Boleh Membantu.

FArah @ Kecik Sangat
ID :- 1116479
011-27794946 sms@whatsapp
COD Kawasan Berdekatan Batu Pahat ,Johor

1 comment:

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...