11 September 2014

Set Bajet ESP

Assalamualaikum..

Disini Farah ada sediakan set cadangan yang berasakan ESP Shaklee yang digabungkan dengan produk lain untuk menjadi 1 set bajet ESP.. InsyaAllah SET Bajet ESP ini dapat mengikut bajet anda. Dan juga dapat membantu anda mengurangkan masalah kesihatan anda..
** Cara membuat tempahan.. Anda hanya perlu klick di tajuk-tajuk setiap set yang menjadi pilihan anda... Selamat Membeli Belah.. :)




Set ini membekalkan vitamin dan mineral yang diperlukan dalam badan supaya kita dapat kekal bertenaga sepanjang hari. Sangat bagus untuk mereka yang sibuk bekerja dan membuat kerja yang memerlukan lebih tenaga.
 RM 238.75





Set ini dapat membantu anda mengekalkan tenaga anda sepanjang hari. Sesuai untuk mereka yang mengamalkan gaya hidup aktif dan gemar bersukan. Juga bagus diamalkan ketika anda sedang berpuasa.
RM 232.50



Set ini membantu kaum lelaki memelihara kesihatan prostat lelaki. Set ini juga dapat membantu dalam penyembuhan luka dengan cepat terutama pemedahan selepas bersalinn untuk wanita.
RM 183.75



Set ini membantu menstabilkan hormon. Dapat membantu kitaran haid anda menjadi lebih teratur. Membantu melindungi dinding arteri kaum wanita. Sesuai juga untuk anda yang ingin hamil.
RM 241.25



Set ini dapat mambatu kaum ibu yang sedang hamil mengurangkan tekanan dan memberi tenaga agar ibu-ibu hamil tidak mudah letih dan lesu. B-Complex mengandungi Asid Folix yang sangat penting untuk ibu ynag sedang hamil.
RM 203.75



Set ini memberikan para ibu menyusu tenaga yang berpanjangan terutama selepas bersalin. Para ibu juga tidak akan keletihan selepas menyusukan bayi anda. Set ini juga dapat membantu merangsang penghasilan susu ibu.. Kekerapan anda menggepam dan menyusukan juga penting dalam penghasilan susu yang banyak..
RM 203.75



Set ini dapat membantu anda mengurangkan berat badan. Memberikan anda rasa kenyang yang boleh membuatkan kekerapan anda untuk makan berkurang. Set ini juga membantu membakar lemak dalam badan dan juga dapat mengurangkan kadar kolestrol dalam badan.
RM 202.50



Set ini membantu anda yang inginkan berat anda bertambah. Bagi yang terlalu kurus. Set ini boleh menambahkan selera makan anda. Kandungan protien dan vitamin yang lengkap dapat membantu penambahan berat anda secara semula jadi.Juga bagus untuk otot dan tulang anda.
RM 263.75



Set ini sesuai bagi yang inginkan kulit anda kelihatan bersih dan cantik. Kandungan protien yang tinggi ada di dalam ESP dapat membantu pertumbuhan sel-sel kulit baru. Juga dapat membantu menghilangkan parut jerawat dan bertindak sebagai anti penuaan.
RM 299.00



Set ini dapat memberikan anda tenaga berpanjangan. Omega-3 terdiri daripada EPA dan DHA. Terdapat pelbagai fungsi EPA dan pelbagai tugas DHA kepada tubuh badan kita. Juga sesuai untuk wanita yang sedang hamil.
RM 286.00


MAcam mana.? Ok.? Diharap set-set di atas dapat membantu anda menyelesaikan masalah kesihatan anda.. Setiap penyakit pasti ada penawarnya..

INGINKAN PENJIMATAN.?

Untuk Kegunaan Sendiri Mahupun untuk menambah Pendapatan 4,5,6 angka sebulan.. Pelbagai jenis Bonus yang boleh direbut kan.?



Untuk Pertanyaan Lanjut Hubungi saya
Farah @ Kecik Sangat 
011-27794946 sms@whatsapp










No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...