16 July 2014

Keahlian Shaklee Percuma

Anda ingin menjadi ahli shaklee secara percuma.? Anda boleh menjadi ahli shaklee secara percuma dengan Cara :-

  • Anda buat pembelian bernilai RM650++, pihak Shaklee Malaysia akan waive yuran keahlian. Beli produk bernilai lebih kurang RM650 (nilai mengikut harga ahli) dengan nilai 200uv, maka anda layak mendapat keahlian shaklee secara percuma. 
  • Banyak nak beli dengan RM650? Nak buat ape banyak banyak.Supplement shaklee yang anda beli ini, anda boleh kongsi untuk seisi keluarga dan automatik boleh jimat berbulan-bulan. Memang jimat laa sebab anda beli mengikut harga ahli .

 Antara produk yang boleh anda pilih :-

  • 2 Botol Vivix
  • 3 Kotak Shaklee Kolagen


  • Mana-mana produk shaklee mengikut keperluaan anda dan keluarga. Lain orang lain keperluan nya kan... Jika anda mempunyai masalah dalam memilih produk mengikut keperluan masin-masing,anda boleh hubungi saya.. Saya sedia membantu.

Hah.. macam mana.? ada rasa teruja x nk bawak ahli keluarga anda hidup sihat bersama shaklee.. InsyaAllah anda boleh.. Yang penting berusaha ke arah kebaikan..

Hubungi saya
Farah
011-27794946(sms/whatsapp)

No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...