18 September 2017

The Radiant 4 Pilihan Wanita . Jom Kenali The Radiant 4 Shaklee .

Wanita dan kecantikan berpisah tiada.. Wanita mana yang tak inginkan kecantikan.? Semua wanita inginkan kecantikan.. betul tak.? hahahaha

Budak-budak pon pandai nak cantik-cantik tauu.. Teringat zaman dulu kala.. Pergi sekolah, nak pakai bedak powder tuu pon susah..  Budak zaman sekarang, dah ade barang make up sendiri.. Pergi sekolah pon sembur-sembur minyak wangi tauu. Buat kening cikit.. hahahaha... 

Bercerita pasal kecantikan nie, Farah nak memperkenalkan Set Kecantikan Shaklee yang boleh para wanita beli untuk menjaga kecantikan. Bukan sahaja kecantikan luaran, malah kecantikan dalaman juga terjamin.. Nak harap luar je cantik, tapi sel-sel dalaman tak cantik, tak guna juga kan.. Memudarat pulak nanti.. 

Set Kecantikan Shaklee di beri nama The Radiant 4 . The Radiant bermaksud BERSERI . 4 adalah simbol kepada gadungan 4 product Shaklee yang perlu di amalkan.. Cantik dan berseri.. Hah, bukan pengantin je perlu berseri tauuu .. Cantik mesti ade gadungan seri.. Baru laa Wow... ❤❤❤


The Radiant 4 Shaklee

Jom kenali set nie namanya Radiant 4 sebab dalam set tu ada 4 jenis produk  shaklee:

❤❤❤ ESP ❤❤❤
❤❤❤ GLA COMPLEX ❤❤❤
❤❤❤ VITAMIN C ❤❤❤
❤❤❤ KOLAGEN ❤❤❤


ESP Soy Protien

Protein juga dikenali sebagai makanan sel.

Sangat bagus diamal bukan sahaja untuk kulit cantik tetapi sesuai untuk mereka yang baru pulih dari sakit, untuk ibu baru lepas bersalin atau hamil pun boleh. Digunakan untuk memudarkan stretch mark juga. 

Pengambilan protein juga bagus untuk perlindungan matahari. wah sunblock smulajadi

Selain itu, bagi yang nak kurus, sila amalkan ESP sebab pengambilan protein boleh meningkatkan metabolisma badan. Kalau tak cukup protein akan menyebabkan metabolisma jadi slow, susah nak turun berat.



Collagen Powder

Cuba cek pipi korang. Tengok kat cermin, pegang pipi, picit pipi, ada rasa toing toing tak?

Kalau ada rasa toing-toing bila picit tu maknanya anjal lah kulit anda. Kalau tidak, haaa cepat-cepat amal kan kolagen.

Kolagen ni sebenarnya memang boleh dihasilkan oleh badan, tetapi peningkatan usia menyebabkan kolagen tu makin hilang.

Sebab tu kalau baby kulit dia anjal kan . Sebab masih banyak kolagen, bandingkan dengan kita.

Tanda kolagen makin hilang akan kuar garis halus tepi pipi dan juga kat leher, silalah belek-belek sikit tengok ok lagi ke atau kena perbaiki. Sila amalkam kolagen dengan segera yekk.. 
 

Vitamin C

Vitamin C mampu mengurangkan kemunculan kedutan dan garis-garis halus di muka. 

Pengambilan vitamin C mampu mempercepatkan proses penyembuhan luka. Sangat perlu diambil bagi mereka yang baru lepas menjalani proses pembedahan. Ibu bersalin Ceaser sangat-sangat digalakkan.. 
 

GLA Complex

Kalau nk kulit ala-ala lembab cantik kebabom, sila amalkan GLA complex dari sekarang.

Ada testimoni yang bagitau sejak amal GLA ni kulit dia macam kemerahan, pipi macam pakai blusher walhal tak pakai pun.
 
Dalam gla ni juga ada sunflower seed oil. Sebab itu ia bagus utk kulit.

Selain kecantikan, gla juga berfungsi untuk betulkan period yang ting tong. Aturan period yang tidak teratur dan juga mereka yang mengalami masalah senggugut. Ia juga bagus untuk masalah kesuburan.




Jadi.. best kan radiant 4 nie... Bagi yang belum amal tuu, cepat-cepat cuba try test .. hehheheh... 

Testimoni Set Radiant 4 { Set Kecantikan Shaklee }


saya tak suka pakai sub block, tapi bekerja di bawah matahari banyak merosakan kulit saya. Jadi sebulan lalu, saya ambil FULL Set Radiant 4 . dan ini lah hasil dalam masa sebulan. Terima Kasih Shaklee..
- Girllyen Marcie -


Mula konsisten mengambil ESP dan VItamin C sejak tahun 2013. Seterusnya tambah Collagen POwder dan GLA Complex apabila mula mengalami masalah hormon. Alhamdulillah, kini semkain stabil dan terus jatuh hati untuk terus mengambil semua set radiant shaklee. 


Kesan ketara seawal 3 bulan selepas amalkan Set Kecantikan Shaklee . Jan 2017 saya add collagen powder dan GLA complex . It's really good. Kulit muka semakin berseri. Sekarang nak selfie pon semakin confident.


Kulit saya jenis berminyak, pori-pori terbuka, dan cepat naik jerawat terutama bila stress.  Saya ambil ESP, Vitamin C & Vivix setiap pagi . Gla Complex & Collagen pada waktu malam.Konsisten beberapa bulan, baru nampak hasil, kulit kurang berminyak ( walaupon tengah panas ) . Pori-pori mengecil, kulit muka semakin sihat. 




sihat luar dan dalam.


memang bagus set radiant 4 nie.Dulu saya ada masalah liang pori-pori terbuka dan kulit kering. Sebab itu kulit wajah namapk kusam.Sejak amalkan set kecantikan shaklee nie, bukan sahaja liang pori-pori wajah semakin mengecil, malah kulit wajah juga menjadi anjal & lebih moist.

Nak cuba.? Boleh hubungi saya :-

Nama : Nurul Farahdila

ID Shaklee : 1116479

Whatssapp/Telegram : 011-27794946 ( www.wasap.my/601127794946 )

Sharing With Love 


Klik Untuk Terus Buat Belian 
Set The Radiant 4 ⇊⇊⇊





No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...