16 April 2018

Basic H Shaklee Pencuci Organik 1001 Kegunaan

Bagi mereka yang suka produk organik. Boleh lah cuba Basic H Shaklee nie. Semestinya produk organik ini selamat. Yang tak bahaya untuk kita dan juga alam sekitar. 

Kebanyakan pencuci serbaguna mengandungi toksin yang boleh meresap dalam badan melalui kulit atau sistem pernafasan? Bahan pelarut organic seperti Butyl Cellosolve merupakan sejenis neurotoksin dan bahan yang merengsakan hidung.

Morfolin merupakan bahan toksin yang boleh merosakkan hati dan ginjal. Ammonia yang terkandung dalam bahan pencuci kaca merupakan sejenis bahan beracun yang merengsakan kulit, mata dan sistem pernafasan.

Dan Basic H Organic Super Cleaning ini tidak mengandungi bahan yang telah disebutkan di atas dan bahan merbahaya yang lain.


Basic H Organic Super Cleaning


Shaklee telah mengeluarkan produk pencuci yang selamat, berkesan dan semulajadi. Mari kita tengok perbezaan Shaklee:


1. Selamat

  • Tidak bertoksik
  • Tanpa klorin
  • pH seimbang
  • Lembut pada tangan
  • Tanpa bahan pewangi
  • Tanpa bahan kimia merbahaya
  • Tanpa gas beracun

2. Berkesan


  • Berkesan dalam menaggalkan kotoran berminyak
  • Kepekatan berganda -16 oz boleh dicairkan dengan 48 gelen air.
  • Dua kali lebih pekat dari rumusan asal Basic H yang mana hanya separuh diperlukan untuk muatan yang sama

3. Semulajadi


  • Ramuan semulajadi yang diekstrak daripada jagung dan kelapa
  • Biodegradable
  • Tanpa fostat
  • Bungkusan yang boleh dikitar semula
  • Tanpa bahan pewarna
  • Selamat untuk sistem septik dan pembentungan


Keistimewaan Basic H ni: 

🌽 Diperbuat daripada Ekstrak Jagung dan Kelapa

🌽 Tanpa Fosfat

🌽 Biodegradable

🌽 Tanpa Bahan Pewarna

🌽 Tidak Bertoksik

🌽 Tanpa Klorin

🌽 Tanpa Gas Beracun

🌽 Tanpa Bahan Kimia Merbahaya

Sebotol Basic H ni setahun belum tentu habis. Padahal kecik setiap hari mop rumah, setiap hari kemas dapur selepas memasak dengan menggunakan pencuci organik ini. Menjimatkan!

Yang bestnya, bila mop rumah pakai Basic H ni, semut pun taknak keluarkan diri mereka. Kalau rumah yang banyak semut, memang best sangat kalau dapat pakai Basic H ni.

Titiskan Basic H dalam bekas yang ada toys. Rendam semalaman dan esoknya bilas 😊

Mudah dan selamat untuk anak. Tak kisah dah anak nak kemam dalam mulut toys tuu..

Jadi pada anda yang ingin bertukar kepada pencuci yang lebih selamat untuk anak-anak, anda boleh cuba BAsic H Shaklee nie..

Sebotol hanya RM 51.68 .! Boleh digunakan untuk apa sahaja. Pakai sikit je dah cukup. 

Nak harga murah? Daftar sebagai ahli dan anda akan dapat harga ahli =)



🍃 S A Y A J U A L S H A K L E E
KecikSangat




BELIAN ONLINE ( Visa/Master Card )↴↴↴

5 Cara Untuk Pilih Sumber Protein Yang Baik Untuk Badan

Assalamualaikum Cara Untuk Pilih Sumber Protein Yang Baik. #1 sumber tumbuhan atau haiwan.  sumber haiwan seperti daging merah mungk...

Popular Posts