05 February 2015

PROMOSI TERKINI : Harga Promosi Bulan Februari 2015 Pasti Memukau Anda

Alhamdulillah, masih diberi kesempatan untuk bernafas di muka bumi milik Allah S.W.T ini.. Sekejap sahaja sudah masuk bulan ke dua dalam tahun 2015. Masih sempat untuk Farah perkenalkan promosi bulan Feb ini.. Pasti mernarik perhatian anda. Laburkan sedikit duit anda bagi menjaga kesihatan secara semulajadi.

 Kesihatan anda menjamin kesejahteraan keluarga.


Bagi mereka yang mempunyai masalah sakit sendi dan tulang, bulan ini bulan yang sesuai untuk dapatkan set ini dengan harga yang murah. Anda boleh mencuba Ostematrix dan Advanced Joint Health Tablet . Bagi yang ingin mengekalkan kecergasan badan sepanjang hari, anda boleh cuba Vita-Lea® with Iron Formula . Anda juga boleh memberi Vita-Lea for kids untuk melengkapkan keperluan vitamin dan mineral yang diperlukan dalam tubuh bagi menjamin tumbesaran anak anda terjamin.



Ostematrix
    • Tulang adalah struktur penting dalam tubuh manusia. Ia membina kerangka tubuh, menyokong berat badan serta melindungi organ-organ utama seperti paru-paru, jantung, hati dan buah pinggang; selain membolehkan kita menggerakkan otot dan tubuh dengan bebas. Mengekalkan kesihatan tulang yang optimum adalah amat penting untuk mengecapi kesihatan keseluruhan yang sempurna.
    • Bukan Sekadar Kalsium- OsteMatrix™ membekalkan nutrien harian, termasuk kalsium yang penting dalam pembentukan dan pertumbuhan tulang dan gigi. Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral iaitu zink, kuprum dan mangan untuk mengekalkan kelancaran fungsi tubuh. Ditampilkan dalam bentuk kaplet kecil bersalut yang mudah ditelan.

    Vita-Lea® with Iron Formula

    • Multivitamin & Multimineral Kepelbagaian yang Menakjubkan
    • Sains terbaik Shaklee menghasilkan salah satu suplemen yang paling komprehensif dan seimbang yang mampu anda miliki. Vita-Lea dirumus khas bagi memenuhi keperluan terhadap 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa
    • Membantu mengekalkan kesihatan yang sempurna*
    • Mengandungi beta karotena yang bermanfaat untuk menggalakkan pertumbuhan, memelihara penglihatan dan menjanakan semula tisu.
    • Membekalkan kalsium, fosforus serta vitamin C dan D untuk kesihatan tulang dan gigi
    • Biotin dan asid pantotenik menyokong metabolisme lemak dan karbohidrat
    • Vitamin B12 merangsang pembentukan sel-sel darah merah*
    • Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang berisiko menghidap lupus eritematosussistemik hendaklah berbincang dengan doktor mereka sebelum mengambil produk ini.



    Advanced Joint Health Tablet

    • Mengaktifkan pergerakan dan kelancaran sendi
    • Ialah formula proprietari yang menampilkan gabungan bahan-bahan yang sangat efektif dan terbukti berkesan untuk menyokong pergerakan, fleksibiliti dan fungsi sendi yang sihat
    • Diperbuat daripada bahan yang bertindak pantas untuk membekalkan khasiat pemakanan kepada sendi
    • Mengandungi rumusan berpaten yang terdiri daripada ekstrak Boswellia dan Ekstrak Jagung serta nutrien penting lain termasuk Zink, Kuprum, Mangan dan Vitamin C untuk memberikan keselesaan dan melancarkan semula pergerakan sendi
    • Shaklee Joint Health Tablet adalah 100% rumusan vegetarian yang hanya berasaskan tumbuhan dan mineral.

    Tempah Sekarang



    TUNGGU!!!! KENAPA BAYAR LEBIH JIKA ANDA BOLEH BERJIMAT..??

    Hubungi Saya Jika Anda Perlukan Bantuan 
    Mengenai Shaklee.

    Demi Kesihatan, Tak Perlu Malu Untuk Bertanyakan Kepada Saya, InsyaAllah Saya Boleh Membantu.

    FArah @ Kecik Sangat
    ID :- 1116479
    011-27794946 sms@whatsapp
    COD Kawasan Berdekatan Batu Pahat ,Johor

    1 comment:

    Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

    Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...