16 August 2018

Pengedar Set Menyusu Shaklee Batu Pahat

Assalamualaikum

Posnatal Set Shaklee memang sesuai pada yang mencari Set Berpantang yang selamat, tidak menganggu penyasilan susu ibu, tiada risikko untuk bayi. Harga adalah RM 666.25 . Kos Penghantaran adalah PERCUMA .

Posnatal Shaklee nie best tau. Boleh terus ambil selepas ibu keluar dari Dewan Bersalin atau Dewan Pembedahan bagi ibu yang bersalin Ceaser.

Sangat-sangat lah seronok amalkan Set Berpantang Shaklee nie. Kita akan rasa bertenaga jek walaupun tenaga ibu sudah kehabisan dalam proses bersalin tuu. 

Kecik bersalin Ceaser, Alhamdulillah bertenaga jek.. Lagi-lagi ESP. Ibu Ceaser perlu baring selama 6 jam selepas keluar dari OT . Kesan bius akan abis selepas tempoh enam jam tuu. 

Jadi memang sangat lapar dan lemah.. Ibu Ceaser nie berpuasa dari jam 10 malam sebelum urusan Ceaser ke esokkan harinya. Kecuali emergency, tak perlu puasa . Hampir 12 jam Kecik puasa sebelum di tolak ke dewan bedah. 12 jam campur 6 jam, jadi 18jam puasa.. Mahu tak lapar kan. ESP adalah penyelamat. =)

Belian Posnatal Set Shaklee nie akan dapat FREE Bag Shaklee. Jadi boleh terus letak dalam free bag nie dan bawa ke hospital. Mudah. Nak bagi gift pada ibu bersalin pun mudah. 



Sharing With Love


🍃Your Shaklee Health Consultant & Business Leader🍃

Kecik

ID 1116479

WhatsApp : 01127794946

No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...