24 August 2017

Cara Tambah Pendapatan Dengan Shaklee

Hari ini Farah nak berkongsi sedikit tips atau cara tambah pendapatan dengan Shaklee. Alhamdulillah Farah juga dapat membantu En Suami dalam menampung kos sara hidup yang semakin meningkat. 

FArah yakin dalam dunia hari ini dengan peningkatan kos sara hidup yang tinggi di bandar mahupun luar bandar mendorong semua untuk mencari dan melakukan dua kerja atau lebih untuk menyara keluarga dan diri. 

Shaklee telah membuka peluang kepada semua untuk menjana pendapatan bersama mereka. Sehinggakan ada yang dah berjaya menjadi Jutawan Shaklee. Dengan modal yang rendah serendah RM 79 kita semua mampu menjana pendapatan sehingga 4 ke 5 angka sebulan. Tapi bagaimana?

Image result for tambah pendapatan dengan shaklee

Cara Tambah Pendapatan Dengan Shaklee


1. DAFTAR AHLI SHAKLEE

Modal serendah RM79 merupakan bayaran untuk mendaftar sebagai ahli. RM79 ini adalah keahlian untuk 2 orang. Isteri & Suami . Guna 1 ID, suami & isteri boleh bersama-sama menjana pendapatan sampingan. 

Bagi yang belum berkahwin, keahlian adalah untuk diri sendiri, bila sudah berkahwin, nama suami juga boleh di daftarkan sebagai ahli shaklee menggunakan id isteri.



2.  MENJUAL DENGAN HARGA RETAIL


Bila kita dah mula untuk menjual produk shaklee, kita HARUS menjual dengan Harga Retail yang telah ditetapkan oleh pihak shaklee. Kalau kita jual kurang dari harga Retails, macam mana nak dapat untungkan.? Berniaga mestilah nak kena untung..

3. TIDAK PERLU MENYIMPAN STOK

Ada perniagaan yang memerlukan pengeluaran modal beribu-ribu untuk beli stok. Berbeza pula dengan Shaklee. 

Kita akan order melalui online atau terus ke branch Shaklee untuk mendapatkan produk dan hantar kepada pelanggan dan memberikan konsultasi cara pemakanan yang betul kepada pelanggan.

Sebenarnya, Farah ade juga simpan stok. Tapi tak banyak. Hanya untuk pelanggan tetap & produk yang mudah dijual. Simpan stok nie, hanya untuk memudahkan proses COD . Pada custemer yang boleh menunggu produk pilihan mereka, Farah akan order online, produk dah sampai baru Farah hantar kepada mereka.

4. Bonus Shaklee

Selain daripada untung retail atau jualan yang kita dapat sewaktu proses jual beli bersama pelanggan, kita akan mendapat mengumpul point ( UV ). Point ( UV ) ini berbeza untuk setiap produk.

Ponit ( UV ) akan dikumpul setiap bulan. Jumlah point ( UV ) yang layak untuk menerima BONUS adalah 150UV bersamaan RM30++ .Shaklee akan memberikan BONUS setiap bulan mengikut point UV yang terkumpul di dalam akaun bank yang kita telah daftarkan.

Jika banyak point yang berjaya anda kumpul, maka banyak juga lah BONUS yang anda akan terima. BONUS akan di bayar pada setiap 15Hb. Tak pernah lewat dari 15hb. Awal pernah. :)

Image result for tambah pendapatan dengan shaklee

Jika anda berminat untuk tambah pendapatan dengan Shaklee bersama FArah & The Geng, boleh hubungi Farah terus. ZERO TO HERO

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dimaklumat berikut:-

Nama : Nurul Farahdila

ID Shaklee : 1116479

Whatssapp/Telegram : 011-27794946 ( www.wasap.my/601127794946 )

Sharing With Love 

No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...