Besar Ke Bonus Shaklee.?

Bercerita pasal BONUS, semua jenis pekerjaan akan adanya bonus yang ditawarkan setiap tahun. Siapa yang tak nak bonus kan.? Bonus adalah sumbangan majikan kepada pekerja yang di bayar mengikut prestasi kerja kita dalam tempoh setahun. 



Tetapi dalam Shaklee, BONUS akan di bayar setiap bulan. Bonus akan dibayar mengikut prestasi jualan kita dalam tempoh sebulan itu. Berapa banyak yang shaklee boleh bagi.?

Wow.. Cerita berapa bonus yang shaklee boleh bayar ni, aduhhaiii... payah jugak nak menjawab. Sebabnya. Bonus yang Shaklee boleh bayar adalah UNLIMITED. Maksudnya.? Bonus Shaklee ditentukan oleh anda sendiri sebagai SID. Jika anda ingin 4 angka sebulan, maka usaha yang di lalukan mestilah setaraf dengan impian 4 angka sebulan bonus shaklee.. 

Mustahil.??? Meh kita tengok cerita Seorang SID yang sudah pun mendapat 5 angka BONUS SHAKLEE.. 

Saya menyesal dengan jadi ahli shaklee ni. Kerananya dulu masa bekerja gaji 4 angka, tapi shaklee bagi 5 angka. Menyesal sebab tak join jadi ahli shaklee lebih awal. 
Saya menyesal sebab dengan shaklee juga saya sudah dapat beli 2 kereta dengan hasil titik peluh jual shaklee secara online. Bukan sebab mahu suka-suka tapi shaklee dah bayar bonus kereta, takkan tak mahu ambil kan? Dan saya seronok sebab hanya dengan bekerja dari rumah saya boleh dapat apa yang orang bekerja dapat, lebih lagi kot? Itu adalah berlagak jadi hindarkan perasaan itu hehehehe. Hakikatnya syukurlah ayat lebih tepat.

Klick Untuk Ketahui Cerita Lanjut ↴↴

Capai 5 Angka BONUS SHAKLEE 

Bukan mudah untuk mencapai bonus yang besar dalam shaklee... TETAPI tidak yang mustahil dengan hasil usaha berlipat kali ganda yang kita lakukan. Usah risau jika kita tidak mendapat sokongan daripada keluarga. Jadi kan ianya sebagai semangat untuk kita berjaya. Buktikan pada mereka yang kita mampu buat dan dapat.. 

Anda mahu jadi ahli shaklee dan ingin mengetahui cara daftar shaklee?
Mudah sahaja hanya klik di sini:


Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Nurul Farahdila :
Whatsapp : 011 277 94946
ID Shaklee: 1116479