24 April 2017

2 Cara Mudah Jadi Ahli Shaklee

Ramai yang nak tahu cara jadi ahli Shaklee kan.? Meh hari nie Farah cerita macam mana nak jadi ahli Shaklee. 


Image result for jadi ahli shaklee

Cara Jadi Ahli Shaklee

Nak jadi ahli Shaklee nie ada 2 cara. #1 Secara berbayar. #2 Secara percuma. Jom Farah terangkan macam mana nak jadi ahli dengan 2 cara nie..

#1 Jadi Ahli Shaklee Secara Berbayar


Yuran akan dikenakan sebanyak RM69 dan tambah postage RM10.60. Duit tuu bukan untuk kami SID yee... Pihak Shaklee Malaysia yang kenakan.

Dari yuran itulah nanti anda akan mendapat kit member berupa satu beg yang mengandungi buku produk, penerangan terperinci berkenaan sistem shaklee, pricelist, dan segala yang berkaitan. 

Maka ini adalah wajib dibayar oleh sesiapa yang ingin menjadi ahli. Anda akan menikmati peluang mendapat harga ahli yang lebih menguntungkan iaitu 15-20% potongan dari harga retail.


Kit Member Shaklee

#2 Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma


Anda perlu membuat belian produk yang bernilai lebih kurang RM650 dengan nilai 200 uv .

Anda boleh beli produk shaklee untuk seisi keluarga, kongsi dengan kawan-kawan kerja, sedara mara dan sesiapa sahaja. Kumpul produk apa yang ingin di beli, totalkan untuk dapatkan nilai produk RM650 tadi. 

Antara produk yang boleh mendapat keahlian percuma dengan mudah adalah jika anda membeli:

❤️ 2 botol vivix
❤️ 3 kotak collagen powder

No automatic alt text available.

Pembelian ini akan melayakkan anda mendapat keahlian percuma (free membership). Anda akan dapat penjimatan sebanyak RM75 dan cash back Rm30++ yang akan di masukkan dalam akaun bank yang anda daftarkan pada 14hb bulan depannya.


Kumpul point (UV) untuk sebulan, anda layak dapat bonus berbentuk ringgit Malaysia. Jika anda berbisnes, bukan sahaja dapat kumpul poit untuk bonus, tetapi anda akan dapat untung retails. Harga Ahli - Harga Retails = Untung Cash . Minimum point (UV) untuk melayakkan bonus dibayar adalah 150uv..

Masih tak paham atau perlukan bantuan.? Meh wasap . Farah akan terangkan A to Z ..  Farah : 011 277 94946 ..



No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...