Yeayyy !!! Ayah Dah Tak Sakit Gout Lagi..

Amboi ayah, dulu gout teruk sampai kena papah sekarang ni dah boleh pergi joging...

Gout ni biasanya terjadi pada lelaki, jarang jumpa wanita kan? Kalau gout menyerang, memang dah tak boleh buat apa juga kerja. Nak berjalan pon susah..

Kesian tengok sebab gout ni menyebabkan kaki membengkak teruk, macam nak pecah pun ada. Ngeri. Orang yang mengalami tak usah cakaplah memang sakit.


Apa itu Gout ?

Gout berlaku apabila terdapat asid urik yang berlebihan dalam badan. Dan asid urik ini akan membentuk kristal yang berkumpul pada sendi terutamanya di jari kaki. Asalnya asid urik ni benda baik.

Kebiasaanya serangan gout selalunya berlaku pada ibu jari kaki. Yang ni paling mudah dan awal kena serangan. Ada juga pengumpulan asid urik ini yang akan berkumpul menjadi batu karang.

Bagaimana Vivix Bertindak Membantu Pesakit Gout

Dalam vivix ada anggur muscadine. Anggur memang dikenali secara semulajadinya boleh meredakan kesakitan sendi (penyakit berkaitan arthrithis) dan gout.

Anggur mengandungi potassium. Potassium ini boleh mengurangkan kesakitan bengkak pesakit gout.

Anggur Bantu Singkirkan Kristal Asid Urik


Bila kita ambil anggur, darah kita akan menjadi beralkali. Dan ia akan disingkirkan melalui urin bersama-sama dengan asid urik tadi maka secara tidak langsung asid urik dalam badan akan semakin berkurang dan melegakan kesakitan.

Anggur juga kaya dengan vitamin c di mana memang vitamin ini adalah vitamin yang perlu diamalkan oleh para pesakit gout.

Dengan mengamalkan vivix, ia dapat membantu memperbaiki sel yang rosak hingga peringkat DNA. Bila sel diperbaiki maka sakit gout akan beransur pulih.



Ayah ambil vivix baru sebotol, bengkak gout dah susut. Sekarang dah boleh pergi joging . Kalau dulu, nak berjalan pun susah..


 No automatic alt text available.

Nak Cuba.? Wassup Farah

011 277 94946