06 February 2017

Resveratrol Dikenalpasti Dapat Mengelak Dari Pembentukan Semula Sel Kanser



Pada Oktober 2006, Saya didiagnos mengidap Barah Payudara. Saya menjalani 2 pembedahan membuang ketulan barah, melalui kemoterapi, Herceptin(rawatan antibiotic untuk pengidap barah payudara), radiasi dan hysterectomy(pembedahan membuang sebahagian uterus).

Selepas selesai menjalani kemo, saya mula makan Nutriferon, Vitalea, Osteometrix, dan Vitamin C. 6 bulan selepas checkup terakhir , saya mula makan Vivix. Doktor yang merawat saya, iaitu Ketua Jabatan Pakar Pembedahan Onkologi di Pusat Kanser Moffit di Tampa, Florida memberitahu saya hasil pemeriksaan darah saya sangat baik.

Saya bertanya adakah ada penawar untuk kanser payudara. Doktor kata “Tidak!” tetapi terdapat satu bahan telah dikenalpasti boleh merawat sel yang dianggap kanser. Ia dikenalpasti dapat mengelak dari pembentukan semula sel kanser. Pusat Kanser Moffit telah memohon geran 1 juta dollar untuk kajian klinikal bahan ini.

Apabila saya tanya apakah bahan itu? Doktor itu menjawab RESVERATROL .

Saya beritahu yang saya ada ambil Vivix Shaklee (Resveratrol) selama 6 bulan. Doktor itu terkejut dan berkata:
“Kamu adalah orang pertama yang kami jumpa mengalami kesan hebat dari Resveratrol. Saya nak minta kamu jadi pesakit rujukan sepanjang kajian “

Jika geran kajian itu diluluskan, saya rasa teruja kerana akan membantu Susan B. Komen Foundation dalam kajian ini. 

Mengambil Vivix, Nutriferon dan supplemen lain menghilangkan rasa takut saya kepada bahaya kanser kerana supplemen ini boleh bantu pertumbuhan semula sel kanser.

Barbara W. Seminole, Florida
17 Sept 2009




Tanda-Tanda Kanser Payudara Yang Mesti Anda Tahu

No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...