13 January 2017

Miliki Kecantikan Luar Dan Dalam

Hari ini Farah nak bercerita pasal kecantikan. Hah.. bila sebutan kecantikan, memang tak boleh berpisah dengan wanita. Siapaje yang tak nak cantik.. Betul tak.? 

Kecantikan ini bermula dari dalaman. Bila dalaman kita sihat, maka sel-sel yang akan tumbuh pada kulit luaran juga akan sihat. Maka terhasillah kulit yang sihat dan juga cantik.. 

Jangan luaran je yang cantik, tapi hakikatnya, dalaman kita tidak sihat.. Kebanyakkan Set Kecantikan yang ada di jual di pasaran menggunakan bahan kimia yang boleh merosakkan sel kulit kita. Bukan bahaya untuk luaran jek, malah boleh merosakkan sel-sel dalaman kita.

Jadi, korang kena laa pilih yang bebas bahan kimia. Guna lah product yang semulajadi. Lambat nampak kesan tapi selamat untuk jangka masa panjang.. 

Image result for set kecantikan shaklee

Set Kecantikan Shaklee

Set kecantikan shaklee terbahagi kepada 2 iaitu Set Kecantikan Luaran & Set Kecantikan Dalaman

Bagi Set Kecantikan Luaran Shaklee ada Set Pencuci Muka NutriWhite & Set Pencuci Muka Enfuselle.

Bagi Set Kecantikan Shaklee Dalaman, anda boleh pilih Set Shaklee yang sesuai dengan masalah anda..

Set Pencuci Muka NutriWhite Shaklee


Set Kecantikan Muka NutriWhite ini sesuai bagi mereka yang mempunyai masalah kulit berminyak di T Zone & tidak sensitif . Kulit muka normal dan juga tidak mempunyai masalah jerawat yang teruk. 

Image result for set kecantikan shaklee

Set Pencuci Muka Enfuselle Shaklee


Set Pencuci Muka Enfuselle Shaklee ini sesuai bagi anda yang mempunyai masalah kulit muka sensitif, berminyak dan masalah jerawat yang teruk. 


Image result for set kecantikan Enfuselle

Image result for set kecantikan Enfuselle

Set Kecantikan Dalaman Shaklee

Ini adalah antara product yang anda boleh pilih untuk penjagaan kecantikan dari dalaman.. Pilihan ini bergantung kepada bajet anda dan juga keperluan anda. 

Image result for set kecantikan


Testimoni Set Kecantikan Shaklee


Image may contain: 1 person, text

best ... kalau 2 minggu lepas, pegang muka jek mesti rasa timbul-timbul jerawat.. itu yang mula nak picit.. Lepas 2 minggu minum ESP , geram sebab cari jerawat tak timbul... Habis semua kecut..


Image may contain: 1 person, text

Image may contain: one or more people and text

Dila guna cleanser,toner,daily cream n overnight cream... 
Mmg best... kulit muka dila jenis berminyak di T zone n kering n kusam di pipi... tapi lepas pakai 4 jenis ☝☝ memang terbaik... T zone dah xberminyak, pipi dah xkering n kusam. Dila jenis tgn gatal bila ade rase jerawat nak tumbuh.. bila pecahkan, kulit akan tinggal kan kesan hitam... skrg dah xde dah kesan tuu.. Rase lembut jekk kulit muka lepas cuci muka dengan cleanser... Amik air sembayang pon segar jekk muka... 💞 NutriWhite ..




FARAH : 01127794946





No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...