01 October 2016

Kisah DownLine Saya

Seronok dapat membantu orang yang memerlukan. Orang yang nak dibantu nie, memang mudah urusannya. Tanpa banyak soal..

Bila kesihatan lebih penting dari duit.. Nak tahu.. sekarang downline Farah nie, sudah pon mengumpul 353 uv hasil dari belian beliau.. dan shaklee akan bagi die rm80++ pada 15/08/2016 nanti..

Dah laa beli barang. Pastuu dapat duit pulakk...

6 July 2016


Dapat wassup dari seorang lelaki yang tanya pasal KENCING BERBUIH. 
Kencing berbuih adalah salah satu tanda awal penyakit buah pinggang.. Pilihan terbaik sudah semestinya adalah VIVIX..

Tanpa perlu banyak penerangan, dia terus buat belian terus 2 botol VIVIX sebab nak kan free membership. Maka, teruslah saya siapkan details untuk menjadi ahli... Brang pon sudah selamat sampai ke tangan.

15 July 2016


Beliau wassup lagi untuk bertanyakan harga Nutriferon.. Saya bagitahu harga ahli, Terus die on untuk belian.. 

Barang Sudah selamat sampai ke tangan...

24 July 2016

Beliau Wassup semula, die kata ada perubahan setetah amalkan vivix, cuma sekarang doktor sah kan beliau ada kolestrol yang sangat tinggi. Saya sugst OmegaGuard & Phytocol-ST. Dapat tahu harga , terus setuju. Dan insyaAllah esok saya akan hantar barang beliau.

Semoga dowline saya terus sihat dan dapat menjalani kehidupan dengan lebih baik..

Image result for downline

No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...