11 September 2016

Setiap Orang Pasti Punya Impian. Apa Impian Anda.?

Hadiah buat insan tersayang. sebagai seorang bisnes women, saya memiliki impian untuk beri hadiah terindah buat insan yang saya sayang. Yang sentiasa ada di sisi dikala suka dan duka saya. 

Image result for impian

Hadiah buat kedua ibubapa saya. Insan yang melahirkan saya Salwa Binti Sarijan dan insan yang bekerja keras untuk membesarkan saya Paiman Bin Hj Ahmad Gimin, dah tentu laa nak bawa mereka ke Tanah Suci Mekah. Tak kira lah sama ada HAJI atau UMMRAH. 

Image result for ummrah

Niat itu sudah tentu belum cukup untuk saya membalas jasa mereka membesarkan saya selama ini. Tetapi hanya cukup sekadar mengembirakan mereka berdua.. 


Hadiah buat suami tercinta pula adalah sebiji rumah yang menjadi idamannya selama ini. Dia cakap, memiliki rumah sendiri adalah cara melengkapkan harta yang dia ada di dunia ini.

Dan segala impian dan idaman orang sekeliling saya yang tak puas-puas menyokong saya . insyaAllah saya akan tunaikan. 

Yang paling penting, impian mereka saya akan realisasikan dengan BONUS SHAKLEE yang UNLIMITED.. 

Moga ALLAH memberi rahmat dan melimpahkan rezeki dalam bis Shaklee saya supaya saya dapat membahagiakan orang sekeliling saya. Amminn...


No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...