07 September 2016

Cara Mudah Buat Duit Dari Rumah Untuk Seorang Suri Rumah

Anda seorang suri rumah sepenuh masa.? Anda berkira-kira untuk 'shopping' .? Setiap bualn mesti buat bajet untuk mintak suami duit 'shopping' betul tak.?

Mahu jana pendapatan sampingan hanya dari rumah? Salah satu cara untuk bebas dari hutang adalah anda perlu buat sesuatu untuk menambah pendapatan lebih dari biasa. Kalau sekadar menunggu sahaja gaji bulanan suami untuk anda bebas ber'shopping' . Gaji suami pasti sudah banyak komitmen lain yang terpaksa ditanggung.

Secara tak langsung dapat juga kita membantu masalh kewangan En suami kita.. Malah, kita boleh buat tabungan yang hampirtak terlintas difikiran..

Image result for kerja dari rumah

Cara Nak Jana Pendapatan Hanya Dari Rumah?



Tidak mustahil anda boleh jana pendapatan luarbiasa dengan bekerja dari rumah. Boleh dilihat ramai blogger-blogger otai yang memang dapat menyara hidup malah lebih dari itu sehingga menjadi jutawan dengan hanya menulis blog. 

Nampak mustahil tapi Farah sangat yakin memang ada dan ramai. Jadi kenapa kita tidak gunakan peluang yang ada untuk kembangkan potensi diri? Hanya duduk depan komputer dan taip.

Bukan taip kosong tau. Taip perlu ada ilmu. Niat untuk berkongsi. Jangan risau, Bisnes Shaklee tidak membuatkan anda mengabaikan tanggungjawab anda sebagai seorang isteri , ibu dan anak. 

Malah boleh membuatkan anda membuka mata betapa pentingnya menjaga kebajikan suami, anak dan ibubapa. 

Permulaan Pertama Untuk Berbisnes


Mula-mula anda kena mendaftar sebagai ahli shaklee yang sah. Nak daftar mudah sahaja, hanya berikan komitmen bayaran sebanyak RM69 dan anda boleh menjadi ahli berdaftar serta merta. Dan bermulalah satu perjalanan baru buat anda. 

Seperti Farah, anda akan berada dibawah Empayar WAHMillionaire yang diketuai oleh Master Wan Fatihanum yang juga seorang suri rumah sepenuh masa. 

Dalam Empayar ini, kami akan berhubung dan berkomunikasi setiap hari dalam satu group khas melalui online. Dan jika ada kelas pun ianya dibuat secara santai di mana kelas ini adalah hasil permintaan dan keinginan kami bersama seperti sesekali kami akan membuat sesi “potluck” di mana kami beramai-ramai jumpa dan belajar sambil makan-makan.

Tiada jadual specific untuk kami berjumpa, malah bila-bila masa yang perlu boleh berkumpul bersama jika ada permintaan. Yelah semuanya online sesekali nak juga bertentang mata kan. Namun ia bukanlah satu perkara wajib di mana semua orang patut datang. Tiada paksaan.

Orang kata jika tak mulakan langkah pertama bagaimana nak tau potensi diri. Usah terpengaruh dengan bisikan yang mengatakan tak boleh sebelum cuba. Adakah kita boleh meramal masa depan? Semua orang ingin berjaya namun tidak semua orang mampu mengatur langkah pertama.

Sebagaian Daripada Empayar WAHMillionaire


Mulakan langkah pertama anda dengan mengisi borang di link di bawah atau boleh terus wassup Farah di 011 277 94946




No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...