08 September 2016

Cara Dpat Beli Vitamin Secara Percuma

Apa yang kita dapat bila dah jadi ahli.? Selain dapat buat belian dengan harga ahli, anda akan dapt beli keperluan vitamin sendiri secara percuma.. Ehh.. yeke.? Macam mana tuu.?

Image result for free

Sebagai seorang pengedar sah shaklee yang betul-betul ingin berbisnes, pasti anda perlu tahu etika menjual. Apa etika menjual.? 

Etika menjual adalah anda perlu menjual product shaklee dengan harga jualan sahaja.. Tidak boleh jual product dibawah harga ahli.. 

Bila anda menjual harga retails, anda akan peroleh keuntungan kasar. 
Harga Jualan TOLAK Harga Ahli anda akan peroleh untung kasar. Jika untung kasar itu di kumpul, anda boleh la beli vitamin sendiri tanpa perlu mengeluarkan duit poket.

Mahu melangkah memang agak ragu apatah lagi bagi anda yang belum pernah mencuba. Tapi yakinlah bisnes shaklee ini tiada risiko kerana yuran keahlian yang sangat minima. 

Jom apa lagi, jana pendapatan dengan shaklee sekarang. Tiada yang boleh merubah nasib kita melainkan diri sendiri. Usah takut mahu mencuba kerana tidak pernah rugi orang yang mencuba.


Wassup 011 27794946


No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...