31 May 2016

Bila Harga Runtuh ViViX Akan Berakhir

Sabtu 28 May 2016 telah berlangsungnya National Conference untuk semua SID di Malaysia yang berlangsung di Sunway pyramid Convention Centre , Level CP3.

Buat pertama kalinya Farah menyaksikan sendiri apa yang Shaklee buat untuk meraikan mereka yang telah berjaya. Sungguh kagum melihat mereka semua. Sungguh Gah majlis yang diraikan ini. 



Ini adalah sebahagian daripada keluarga besar kami. Hanya berkenalan melalui telegram, berkongsi masalah dan pengalaman masing-masing. Membantu mereka yang memerlukan. Memberi tunjuk ajar kepada mereka yang tak tahu. 

Sama-sama ingin berjaya. Tak kenal erti putus asa. 


Yang bawa anak-anak, jangan risau Shaklee sudah sediakan tempat khas untuk mereka. Jangan fikir tak boleh bawa anak. Anak adalah sebahagian daripada bisnes Shaklee. Jadi, jangan tinggalkan mereka. Anak juga di raikan.

Aikkk... Kenapa beratur panjang nie.??

Mereka kejar ini ;;

Belian promosi terakhir Vivix.

Vivix mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. 

Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Siapa yang memerlukan Vivix? Ya, sesiapa sahaja (dewasa) yang mahu mendapat khasiat polifenol semulajadi yang tinggi, demi sebuah kesihatan.

Biasanya kami menyarankan sekiranya mengambil Vivix, tidak perlu mengambil suplemen lain. Ya, ini kerana harganya yang agak mahal. 

Namun, sebenarnya Vivix boleh diambil dengan suplemen lain, kerana ia memberi kesan sinergi bila diambil bersama-sama. Walau bagaimanapun, Vivix sahaja sudah cukup bagus untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA.

Jualan vivix masih ada di pasaran cuma tiada free vitamin c. Belian 2 botol vivix melayakkan anda mendapat FREE Membership (RM69) , Cash Back (RM30) , Belian terus dengan harga ahli. 

Wassup : Farah 011 277 94946


1 comment:

  1. Wah...banyak hadiah kalau beli vivix ni..memang berbaloi.

    ReplyDelete

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...