19 May 2016

Berhenti Merokok Senang Macam Kacang Goreng

Testimoni ViViX Membantu Mereka Berhenti Merokok


Salam . selamat pagi semua.. nak share satu story. 
mmmm. segan dan agak malu bila ibu kita seorang perokok tegar kan. mak saya memang perokok tegar dari usia belasan tahun lagi. bukannya rokok daun. tapi rokok Dunhill. Dulu memang rasa segan dengan kawan-kawan . dengan keluarga bakal suami.tapi itu lah, bila kita nasihat, orang tua nie bukannya nak dengar. keraplah mak sakit perut yang teruk,mungkin sebab organ dalaman dia dah tak berapa elok kot sebab sekarang umur dah 63tahun. 
tapi alhamdulillah, awal minggu lepas saya poskan VIVIX kat mak saya.. tup tup mal call saya.. jeng..jeng..jeng... dia kata ubat apa yang saya bagi minum tu.? saya tanya kenapa. DIA KATA ROKOK TERASA PAHIT MACAM HEMPEDU!! 
 Dia langsung takleh hisap rokok tu..saya kata itulah ubat yang saya cari selama ni untuk dia.alhamdulillah..dah seminggu dia tak beli dan sentuh langsung rokok..dia cakap selera makan dia pun makin bertambah..ramai dah yang tegur cakap dia nampak berisi..syukur pada Allah..akhirnya saya jumpa supplement.


My husband sendiri..sebelum ini smoking kuat..alhamdulillah lepas amalkan vitamin c dah kurang hisap rokok..sehari amik 1-2 batang. And now on vivix..2,3 hari sekali je dia hisap rokok. Tu pun dia kata tak habis. InsyaAllah tak lama lagi terus stop la tu harapnya. sebab kalau dengan saya seminggu, seminggu la dia tak hisap rokok.

cara mudah dan berkesan berhenti merokok


Suami saya dulu memang susah nak berhenti merokok. Setiap tahun ada azamnya nak berhenti merokok tapi hanya cakap jer. Last tahun lepas saya ada bagi vivix, suami minum jer. Dia tanya ni vitamin apa sedap jer. Sampai sehari 2x minum. Bila time nak merokok hanya separuh je hisap. Dia kata rokok apa ni pahit semacam jer. Last rokok ada separuh kotak dia buang jer. Dah tak beli dah alhamdulillah.

berhenti merokok dengan vivix

customer ambil VIVIX sebab nak bantu masalah hyperthyroid . At the same time, die pun merokok. Lepas consume vivix, rasa rokok dah tak sedap. Alhamdulillah berjaya kurangkan dan stop terus masalah ketagihan merokok.


Untuk Tempahan VIVIX Boleh Wassup :
Farah, 011 277 94946



2 comments:

  1. Vivix pilihan tepat dan terbaik untuk hentikan ketagihan rokok

    ReplyDelete
  2. Vivix pilihan tepat dan terbaik untuk hentikan ketagihan rokok

    ReplyDelete

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...