02 December 2014

Set Kecantikan Shaklee

Seperti yang Farah janjikan,entry kali ini bercerita mengenai Set Kecantikan Shaklee. Penjagaan kecantikan bukan sahaja luaran,malah kecantikan dalaman juga perlu dijaga. Dari dalam, maka terhasillah kecantikan luaran secara semula jadi. Jom kita liat kombinasi Set Kecantikan yang terbaik.



Sustained Release Vita-C™ Plus

Bekalan Vitamin C Serba Semula Jadi untuk Sepanjang Hari

Kod Produk:10104 (180 tablet)
Sustained Release Vita-C adalah pilihan paling tepat yang mampu bertindak sepanjang hari bagi membekalkan semula vitamin C yang hilang daripada tubuh disebabkan oleh aktiviti harian.
Sustained Release Vita-C 500mg dengan rumusan serba semula jadi ini memenuhi keperluan vitamin C tubuh, serta amat penting untuk menyihatkan tulang, gigi, gusi dan seluruh tubuh secara amnya.

Fungsi Lain :- 

  • Memerangi Kanser – Ia adalah satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa, mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan meransang pengeluaran T-cells unutk melawan sel- sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan. Ia juga mampu menghapuskan radikal bebas sebelum ia menyerang sel-sel kita.


  • Mengekalkan Kolestrol Sihat – Ianya mampu mengurangkan kolestrol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, meghindari arteriosclerosis, thrombus, menghalang pendarahan dalaman, hidung berdarah, pendarahan serebral dan skurvi.

  • Membentuk Kolagen – Meransang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu mempertingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.



  • Mencantikkan Kulit – Ambil vitamin C setiap hari untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan, dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utaman kejadian jeragat.





Vita-E Complex®

Kod Produk:10112 (120 kapsul)
Vita-E Complex® mengandungi vitamin E (d-alfatokoferol) asli daripada minyak sayuran serta selenium yang berperanan melengkapi aktiviti vitamin E.
Setiap kapsul sofgel menyediakan:
  • 400IU vitamin E semula jadi dan 65mcg selenium.
  • Membantu mengekalkan kesihatan yang baik
Fungsi Lain:- 



  • Melindungi Jantung – Pengambilan harian 800IU vitamin E untuk jantung yang sihat ; melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid; meningkatakn kolesterol HDL; mengurangkan tekanan darah; menghalang platelet darah melekat ke dinding arteri; menghalang anemia hemolitik, penyakit jantung dll.

  • Anti-Oksidan Yang Kuat – Pengambilan lebih dari 1,200UI sehari untuk anti-oksidan yang kuat dan berkesan untuk melawan kanser, mengukuhkan sistem imun, menghalang atau melambatkan pertumbuhan tumer, mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas. Ianya juga memperbaiki maslah oksidasi – katarak dan masalah penglihatan.



  • Anti-Penuaan – 1 kapsul vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, akne dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha.

  • Membaiki Parut – Membaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh dikenakan terus pada luka unutk mengurangkan kesan parut.

Kombinasi Set ini boleh di gunakan selama 4 hingga 6 bulan. Lagi Best,
pada bulan Disember 2014 ini, pihak Shaklee telah membuat promosi bagi SET KECANTIKAN ini. 



Harga Sebelum Promosi :- RM242.00

Harga Promosi .? Hubungi Saya Anda Pasti Teruja.




FArah @ Kecik Sangat
011-27794946 sms@whatsapp
COD Kawasan Berdekatan BAtu Pahat ,
 Johor.



12 comments:

  1. memang elok sangat grab set kecantikan bulan ni...harga memang berbaloi-baloi

    SELAMAT TINGGAL GASTRIK

    ReplyDelete
  2. Peluang kepada yang inginkan kulit cantik..

    Jom baca Kulit Kering dan Menggelupas

    ReplyDelete
  3. Memang di nanti2kan set ni... Tak tahan dah dengan jeragat di muka... WAJIB dapatkan bulan ni. Harga murah beb...hihihi

    Tampil Cantik Menawan Tanpa Jerawat Dan Jeragat Di hari Bahagia? Apakah Caranya?

    ReplyDelete
  4. Murahnyaaa :) pastinya dua-dua vitamin ni bukan untuk cantik sahaja... anti oksida tinggi bantu pengamalnya elak diserang sel kanser.

    ReplyDelete
  5. Dapatkan kombinasi vitamin ini untuk kulit yang sihat dan menawan. Maklumlah tengah promo ni!
    Pengedar Shaklee Semenyih 

    ReplyDelete
  6. Mmg berbaloi2 lah set lcantikkan ni.. Rugi Sape tak grab.. Promo berganda murah..
    SAYA PENGSAN SEMPENA PROMOSI DISEMBER

    ReplyDelete
  7. famliy memang suka vitamin c..tak kan lepaskan peluang grab vitamin ini

    CANTIK TANPA JERAWAT

    ReplyDelete
  8. Wah promo vit e kembali lg.pasti x lepaskan peluang untuk beli vit e bulan nie.byak kebaikkan yg dpt dr vit e nie.yg pasti untuk kulit cantik.

    ReplyDelete
  9. bulan ni kena grab, promo yang tidak boleh dilepaskan

    ReplyDelete
  10. Jangan lupa grab siap2 promo vit c n vit e nie..untung sesangat..

    ReplyDelete
  11. promosi set kecantikkan vitamin C dan vitamin E yang ditunggu pengguna setia produk shaklee..

    jom buang lemak dengan lecithin shaklee

    ReplyDelete

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...