06 December 2014

Musim Pengantin

Entry santai. Hujung -hujung tahun ini memang musim kerja kawin. Sebenarnya ramai kawan-kawan yang berkhawin di hujung - hujung tahun yang Farah tidak dapat menghadirkan diri kerana KERJA.. Kebanyakkan majlis kawin di Johor sekarang buat hari sabtu. Kami yang bekerja swasta tidak bercuti di hari sabtu. Maaf ye kawan-kawan kerana saya tidak dapat menghadirkan diri.

Walaupun tidak dapat menghadiri majlis kalian, doa saya tetap mengiringi kalian semua kawan - kawan. Selamat Pengantin Baru. Semoga kalian bahagia bersama suami. Tabah dan cekal menghadapi dugaan di alam rumah tangga.

Hari ini dengan bertemankan sabahat sekolah - Auni 'Izzati (bujang lagi ), Farah hadir ke majlis perkhawinan kawan sekolah kami dulu. SMK TUN AMINAH BATU PAHAT JOHOR. 2004-2005













Conteng- Conteng





Hasil Conteng

.Apabila pelajar seni tidak berseni lagi.




Mengenai Shaklee..?
Hubungi Saya:-


FArah @ Kecik Sangat
011-27794946 sms@whatsapp
COD Kawasan Berdekatan BAtu Pahat ,
 Johor.

2 comments:

  1. zinc ni memang salah satu favourite suplemen saya dalam Shaklee
    thanks for info, makin suka

    ReplyDelete
  2. esemen muncul kat sini lak komen tu hehehe
    skrg mmg musim kawin, semalam pun saya attend cousin kawin

    ReplyDelete

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...