14 June 2016

Bagaimana Vita-Lea Boleh Membantu Anda Kekal Bertenaga

Pada mereka yang sering letih dan kesu dalam menjalankan tugas harian di tempat kerja mahupun di rumah.  Farah suggest anda ambil Vita-Lea untuk menggekalkan tenaga dalam badan anda. Terutama para ibu yang bekerja, lepas kerja, balik rumah buat kerja rumah pula. Sehingga esok pun belum tentu kerja di rumah siap. Dan jangan fikir suri rumah hanya duduk rumah goyang kaki. Suri rumah juga melakukan banyak kerja tanpa henti. Malah lebih penat dari kita yang bekerja di pejabat. 

Bagi kaum bapa pula tidak terlepas dalam keletihan untuk menjalankan tugas harian. 




Kenapa Vita-Lea.?

Kandungan Vita-Lea itu sendiri yang memberi kelebihannya. Vita-Lea ini multivitamin. Semua jenis vitamin dan mineral yang di perluakan dalam badan ada dalam Vita-Lea ini.

Bila kandungan vitamin dan mineral yang diperlukan dalam badan cukup, baru badan boleh berfungsi dengan baik dan bertenaga.

Saiz Vita-Lea ini memang besar. Semestinya anda terfikir mesti susah hendak serap dalam badan kan.? TIDAK - Vita-Lea Shaklee mudah terurai  walaupun saiznya yang agak besar. Kalau tak percaya anda boleh cuba rendam sebiji dan lihat hasilnya. Rasa mesti tak sempat sampai perut, vitamin ini dah terurai...


Bila cepat multivitamin ini terurai, maka cepat juga lah badan kita serap kebaikannya.

Vita-Lea ini tidak sesuai untuk meraka yang mempunyai penyakit SLE, Thalesimia,G6PD





Macam mana teruja cuba.? Tidak salah untuk mencuba dan lihat hasilnya sendiri.. Hanya 2 biji sehari, anda mampu mengubah kehidupan anda..


120 biji : RM 88.75 : 2 bulan



Untuk Tempahan, Anda Boleh Hubungi Saya:- 

FArah @ Kecik Sangat

ID :- 1116479
011-27794946 sms@whatsapp
COD Kawasan Berdekatan BAtu Pahat ,
 Johor.


No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...