31 December 2014

Anda Ingin Hamil.? Stabilkan Hormon Anda Dengan Gla Complex Shaklee





  • GLA Complex Shaklee diekstrak dari  borage yang mengandungi lebih dua kali ganda GLA dalam EPO. Setiap kapsul mengandungi lebih 300mg GLA daripada sumber terbaik Omega-6. asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA) di gabung dengan minyak sunflower dan vitamin E untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya.  

  • Kebiasaannya GLA digunakan untuk mengawal dan mengatur  kitaran haid, simptom PMS, sakit kepala dan untuk mereka yang menopause. Selain daripada itu, GLA Complex ini juga sesuai untuk skin texture, skin repair dan buat skin glowing.



  • GLA boleh diambil oleh lelaki dan wanita.Supplement GLA asid linolek adalah sama penting seperti asid amino dimana asid yang tidak boleh dihasilkan oleh tubuh manusia, ianya hanya diperolehi dari makanan.  Ia sangat membantu terutama mereka yang mempunyai masalah jerawat, mereka yang punya masalah menstrual, monopause sindrom, darah tinggi dan kencing manis.Kelebihan vitamin GLA Shaklee ini ialah kerana ia mengandungi vitamin E yang asli. 



Fungsi Dan Kebaikkan GLA Shaklee

1.Mengatasi masalah senggugut

GLA Complex menggalakkan rasa kelegaan semasa kitaran haid bulanan. Biasanya, asid gamma linolenik digunakan secara tradisional bagi melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda-tanda putusnya haid.

2.Membantu cepat hamil

GLA Complex membantu seorang wanita menghasilkan cairan serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang bewarna putih telur. Cairan ini yang membantu sperma untuk berenang ke uterus, terus ke tiub falopio untuk bersenyawa dengan sel ovum. Bukan itu saja, cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub falopio sehingga 5 hari.

3.Membantu mendapatkan kulit yang sihat & bebas jerawat

GLA Complex bukan sahaja baik untuk kitaran haid dan menstabilkan hormon badan wanita tetapi juga anti inflamasi dan boleh merawat kulit muka dari dalam. Kandungan minyak borage di dalam GLA Complex ini boleh melembapkan muka dan merawat jerawat terutama yang ada jerawat batu serta yang ada masalah kulit muka kering dan kasar.

4.Membantu menurunkan paras kolesterol

GLA Complex pada asalnya bukan produk untuk kurus tetapi kandungan omega 6 di dalamnya membantu membakar lemak dan menghadkan selera makan kita. Ambil GLA Complex sebelum tidur supaya lemak dibakar ketika kita tidur.

5.Membantu menghalang komplikasi diabetis

GLAComplex membantumerendahkan gula darah, berkesan untuk diabetes semasa hamil dan usia tua. Meringankan kebas kesakitan di sebabkan oleh gula darah yang tinggi.

6.Bertindak sebagai anti-penuaan

GLA Complex baik untuk kesihatan, melembutkan dan menganjal kulit. Digunakan secara meluas dalam kosmetik, kerana kombinasi omega 3 dan omega 6 asid lemak menyuburkan epidermis. Tinggi dalam asid salisilik, minyak borage digunakan secara meluas dalam kosmetik sebagai anti-jerawat dan anti-septik.

7.Menghalang tekanan darah tinggi 

GLA Complex bertindak untuk menghalang pembekuan darah, merangsang peredaran darah, pengembangan salur darah, memperbaiki tekanan darah tinggi, mengelakmasalah jantung seperti arteriosklerosis dan myocardial infraction. 

8.Menghalang tambah berat badan

GLA bertindak menerendahkan kolestrol LDL, menghalang penambahan berat badan dengan berkesan, memberi tone pada kulit dan otot untuk wanita secara berperingkat untuk mencapai bentuk badan yang cantik, memanbah penambahan berat badan. Sesuai diambil semasa perut kosong untuk mengelakkan keasidan hiper. 


Kita hanya mampu berusaha  tanpa berputus asa dan berdoa. Selebihnya, serahkan segalanya kepada Allah. Kita hanya mampu merancang, Allah yang menentukan segalanya.
Segala yang diberi kepada kita, itu lah yang terbaik untuk kita. 

Bagi yang masih berusaha, teruskan usaha anda. InsyaAllah pasti ada hikmah di sebalik kejadiannya. Selamat mencuba.


Gla Complex : 60 biji : RM 91.25 
Sehari 2 biji,teruskan makan walaupun sedang priod. Berhenti jika sudah hamil


Ingin Buat Tempahan.? Hubungi Saya.


FArah @ Kecik Sangat
ID :- 1116479
011-27794946 sms@whatsapp
COD Kawasan Berdekatan Batu Pahat ,Johor. 

No comments:

Post a Comment

Macam Mana Vivix Boleh Membantu Masalah Kesuburan?

Kalau bercakap tentang kesuburan, pastinya melibatkan kaum lelaki dan juga wanita. Kadang-kadang  masalah itu bukan hanya satu pihak je teta...